Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

HPe skrev:Alltså... :rodna:
Jag hade lyckats köpa allt och tänkte skicka i morrn... Men så slog chokladsuget till och ja, jag kan meddela att chokladen jag tänkte skicka passade alldeles utmärkt i min mage...
Skaffar ny i morrn och försöker få iväg. ;)
:Hahaa:
HPe skrev:Alltså... :rodna:
Jag hade lyckats köpa allt och tänkte skicka i morrn... Men så slog chokladsuget till och ja, jag kan meddela att chokladen jag tänkte skicka passade alldeles utmärkt i min mage...
Skaffar ny i morrn och försöker få iväg. ;)
:Hahaa:
majo0322 skrev:Jag har fått paket! Fint rosalila garn, god whiskychoklad (som redan är slut :oops:), och ett av mina favritteer. Tack Fryle :heart:
:tumup: Bra att det blev rätt. den chokladen måste jag nog prova någon gång. :roll:
Har ägnat en timme att reda ut härvan garn efter att I hjälpte till lite :roll: Så käre mottagare - då får ett nystan istället. Nytt oanvänt garn - men inte i härvform längre :oops:
Men det är prydligt gjort på nystmaskinen iaf.
Postas imorgon

Och så har jag fått ett ljuvligt norrländskt paket :loving:
Jag hade allt klart igår men ett litet missöde gjorde att jag måste inhandla ny choklad. Jag som var klar! Men nu får jag fixa ny choklad och skicka den istället! Blir nog bra!!! :D
Madde O skrev:Jag hade allt klart igår men ett litet missöde gjorde att jag måste inhandla ny choklad. Jag som var klar! Men nu får jag fixa ny choklad och skicka den istället! Blir nog bra!!! :D
Ha ha, farligt byte det här! Jag råkade ju ut för nåt liknande. ;)
Madde O skrev:Jag hade allt klart igår men ett litet missöde gjorde att jag måste inhandla ny choklad. Jag som var klar! Men nu får jag fixa ny choklad och skicka den istället! Blir nog bra!!! :D
Väldigt vad lätt det är för chokladen att råka ut för oväntade händelser i det här bytet! ;)
Av Miltonia
Fyll gärna i listan när ni skickat och fått! :)

binaem
CrazyMagpie
ellla
Ellynil
Fryle Skickat
HPe
Ketronya
Maddemoa
Madde O
majo0322
milimina
Miltonia
mimpen Skickat
Vitsippa
Smyfröken
HPe skrev:
Ha ha, farligt byte det här! Jag råkade ju ut för nåt liknande. ;)
...och av ngn anledning så brukar just chokladen sällan vara med på de där efterbilderna av vad som fanns i paketet. Konstigt detta... :hmm:
Smyfröken skrev:Skickar idag!
Köpte för säkerhetsskull två chokladkakor. Efter att jag läst i tråden så kändes det som en bra idé. :wink: :Hahaa:
Smart! 8)

Själv har jag iaf inhandlat allt nu (och gömt chokladen så att den inte ska råka ut för något missöde) så har vi tur och jag hinner packa och skicka snabbt så har min mottagare paketet innan helgen, eller allra senast på måndag! :D
Användarens profilbild
Av Smyfröken
binaem
CrazyMagpie
ellla
Ellynil
Fryle Skickat
HPe
Ketronya
Maddemoa
Madde O
majo0322
milimina
Miltonia
mimpen Skickat
VitsippaSkickat
SmyfrökenSkickat
Jag behöver ta mig ner på stan för att fixa chokladen, ska ge det ett försök imorgon. Tänkte även skicka i samma veva, håller tummarna för att planen håller! :tumup:

Ni är mycket smarta som säkrar chokladen faktiskt. :lol:
Användarens profilbild
Av HPe
binaem
CrazyMagpie
ellla
Ellynil
Fryle Skickat
HPe Skickat
Ketronya
Maddemoa
Madde O
majo0322
milimina
Miltonia
mimpen Skickat
VitsippaSkickat
SmyfrökenSkickat
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 11
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?