Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av nano
dallan skrev:Av vem fick jag en fin kasse sydd av ett linne i superhärligq gröna och lila toner? Tack! :love:
:hello: Jag, var jättenojig om du skulle gilla den eller inte. Var ju inte ens nära retro och ganska speciell. Var en klänning från början som aldrig satt bra men för snygg att kasta....
Användarens profilbild
Av isbl
mimpen skrev:Oh, jag svimmar vilken fin kasse/väska jag fick av isbl! :loving:

Inte nog med den fina väskan, jag fick också en bok och en bit ljuvlig flanell. Extra-bra med bok nu när jag är sjukskriven och ligger hemma och läser dagarna i ända. Tack tack tack!

Tyvärr får jag inte hit någon bild, eftersom mitt photobucket inte fungerar (eller, jag minns inte mitt inlogg... :hmm:)
Fint att du gillade den! Jag gjorde mitt bästa för att få kassen åtminstone lite väsklik :rodna:
Fotade sent på kvällen så det blev ganska tradiga blixtbilder, men ska se om jag lyckas gå in någon bild här.
Användarens profilbild
Av isbl
nano skrev:
dallan skrev:Av vem fick jag en fin kasse sydd av ett linne i superhärligq gröna och lila toner? Tack! :love:
:hello: Jag, var jättenojig om du skulle gilla den eller inte. Var ju inte ens nära retro och ganska speciell. Var en klänning från början som aldrig satt bra men för snygg att kasta....
Det där vill jag se bild på! :D
Användarens profilbild
Av AnKa
majo0322 skrev:AnKa Skickat/Fått
Binaem Skickat/Fått
camsch Skickat/Fått
CrazyMagpie Skickat & Fått
dallan Skickat/Fått
ellla Skickat/Fått
Fryle Skickat/Fått
isbl Skickat/Fått
juliusdotter Skickat /Fått
keah Skickat/Fått
Kesti Skickat/Fått
lingonben Skickat/Fått
majo0322 Skickat/Fått
mimpen Skickat /Fått
nano Skickat/Fått
Ponyo Skickat/Fått
Rithelo Skickat/Fått
sirisirius Skickat /Fått
Smultronbarn Skickat/ Fått
Smyfröken Skickat/Fått
Snurrfian Skickat/Fått
solängel Skickat/Fått
Stream Skickat/Fått
Användarens profilbild
Av dallan
isbl skrev:
nano skrev:
Inte alls färger som jag brukar välja, men jag gillar den verkligen! :loving: Det är det som är kul med byten, man får ny inspiration.
Ska se om jag lyckas fånga den på bild!
Användarens profilbild
Av isbl
AnKa Skickat/Fått
Binaem Skickat/Fått
camsch Skickat/Fått
dallan Skickat/Fått
ellla Skickat/Fått
Fryle Skickat/Fått
isbl Skickat/Fått
keah Skickat/Fått
Kesti Skickat/Fått
lingonben Skickat/Fått
majo0322 Skickat/Fått
mimpen Skickat /Fått
nano Skickat/Fått
Ponyo Skickat/Fått
Rithelo Skickat/Fått
sirisirius Skickat /Fått
Smyfröken Skickat/Fått
Snurrfian Skickat/Fått
solängel Skickat/Fått
Stream Skickat/Fått
Av nano
dallan skrev:
isbl skrev:
nano skrev:
Inte alls färger som jag brukar välja, men jag gillar den verkligen! :loving: Det är det som är kul med byten, man får ny inspiration.
Ska se om jag lyckas fånga den på bild!
Åh vad glad jag blir av att höra det. Blev lite nojig över alla fina kassar här i tråden som itne alls ser ut som den jag skickade :heart:
AnKa skrev:Jag har skickat. Hoppas att min mottagare gillar gult.
TAAAACK. Fin stick-kasse med bra finnesser, sånt gillar jag :tumup: . Fack för långa stickor, fack för korta stickor och tre fack för annat. Så bra innertyget passar utsidan, Aj lööv it :love:

Det kunde ha gått galet med postningen, remsan med de små frimärkena hade lossnat och hölls bara kvar tack vare att ena frimärket hade fastnat en aning i plastpåsens teijpning.
Senast redigerad av Juliusdotter den ons sep 11, 2013 16:22, redigerad totalt 1 gånger.
AnKa Skickat/Fått
Binaem Skickat/Fått
camsch Skickat/Fått
dallan Skickat/Fått
ellla Skickat/Fått
Fryle Skickat/Fått
isbl Skickat/Fått
keah Skickat/Fått
Kesti Skickat/Fått
lingonben Skickat/Fått
majo0322 Skickat/Fått
mimpen Skickat /Fått
nano Skickat/Fått
Ponyo Skickat/Fått
Rithelo Skickat/Fått
sirisirius Skickat /Fått
Smyfröken Skickat/Fått
Snurrfian Skickat/Fått
solängel Skickat/Fått
Stream Skickat/Fått
Användarens profilbild
Av AnKa
Juliusdotter skrev:
TAAAACK. Fin stick-kasse med bra finnesser, sånt gillar jag :tumup: . Fack för långa stickor, fack för korta stickor och tre fack för annat. Så bra innertyget passar utsidan, Aj lööv it :love:

Det kunde ha gått galet med postningen, remsan med de små frimärkena hade lossnat och hölls bara kvar tack vare att ena frimärket hade fastnat en aning i plastpåsens teijpning.
Oj, vilken tur det ändå gick bra med postningen. Det hade ju varit illa om paketet inte kom fram ordentligt.

Vad roligt att du tyckte om väskan :vågen:
Jag hade ångest någonstans halvvägs över att jag egentligen inte vet hur man vill att en stickväska ska vara utformad.
AnKa skrev:
Juliusdotter skrev:

Oj, vilken tur det ändå gick bra med postningen. Det hade ju varit illa om paketet inte kom fram ordentligt.

Vad roligt att du tyckte om väskan :vågen:
Jag hade ångest någonstans halvvägs över att jag egentligen inte vet hur man vill att en stickväska ska vara utformad.
Det löste du fint, hoppas du kan andas nu. Kände att jag kanske skapade prestationsångest när jag skrev att jag föredrog praktiskt före sköhet, men det är ju det jag gör och ärlighet resulterade i en bra kasse. Skall försöka fixa bilder på den i morgon så ni andra får se.
  • 1
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?