Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Fru fosho
Jag ska köpa en trikåsjal till min son som är två månader snart, men vet inte vilken som är bäst. Tar gärna emot tips.
Provade en kam design och den gillar jag massor. Lagom tjock och lätt att knyta. Tricot slen var alldeles för tjock.
Men såg en som hette sleepywrap som var lite billigare. Är den något att ha, någon som vet?
Eller Loomi sino? Tar gärna emot råd, är förstagångsanvändare.
Användarens profilbild
Av Lando
Hej!

Av de trikåsjalar som jag provat har jag gillat Looma Sino allra, allra bäst :tumup: Tunn och skön men stadig, fast då har jag förstås haft sommarbarn. Nu ska jag ha en liten i februari och då vill jag ha en lite tjockare. Tror jag i alla fall. Kanske jag kommer tillbaka till en Sino ändå :hmm: Sinon var i alla fall värd varenda krona de fyra månader som jag använde den. Det låter nog som en ganska kort användningstid men min pojke växte så fort under de första månaderna och jag tror många kunnat använda den i upp till sex månader.
Lycka till!
Användarens profilbild
Av Lando
Hoppas förresten att du sett Säljes-kategorin här inne på forumet. Där kan man hitta jättemånga fina begagnade sjalar till bra priser! :)
Av Isadora
Eftersom din son är 2 månader föreslår jag n Wrapsody Baly Stretch (WBS) Den är bredare än andra trikåsjalar, vilket ökar användningstiden ordentligt. Finns Eden Baby kvar, och säljer de sjalar fortfarande? För det var ju de som var svensk återförsäljare förWrapsody's sjalar.

Den här tråden har liksom fallit i gl&o[…]

Min partner gick bort för en tid sedan och ja[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?