[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/alfredoramos/seometadata/event/listener.php on line 114: Undefined array key 92282
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/alfredoramos/seometadata/event/listener.php on line 114: Trying to access array offset on value of type null
Hmmm, ett litet problem - sjalbarn.se

Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Tiz
Jag har raggsockor och över dem ett par moccasiner. Inte optimalt men... Funderar också...
Användarens profilbild
Av melles mamma
leo får gärna ärva melles fodrade skintossor :D förra vintern fick han plats med raggisar under så de borde passa perfekt ! men då måste vi träffas snart :wink:
Användarens profilbild
Av SoFaD
änsålänge har william haft vanliga strumpor, raggisar och vanliga bobux-innetofflor som är för stora så raggisarna får plats. men när det blir kallare vet jag inte vad jag ska ta på honom ännu. får köpa nåt!
Senast redigerad av SoFaD den lör nov 19, 2005 22:27, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av Zandra
Aniara har strumpor & raggisar eller, när det nyper till ordentligt, vinterkängor.
Användarens profilbild
Av Gladalaxen
Vanliga fårskinnstofflor då? Brukar jag köpa på Hötorget, har nog ett par i varje storlek från nyfödd till fyraåring :D
Användarens profilbild
Av trollmamma
Eftersom Axel är frusen av sig + att han vill gå själv ibland så har han oftast skor o den håller värmen.

annars är det skinnskorna o tossor o strumpor över för att hålla allt på plats ett par av mina oftast !
Användarens profilbild
Av diddeldi
Katharina skrev:
Jona skrev:Vanliga fårskinnstofflor då? Brukar jag köpa på Hötorget, har nog ett par i varje storlek från nyfödd till fyraåring :D
Det provade vi med men dom bara trillar av. :-)
tips! vanthållare som man knäpper fast i tossorna och i bärjackan/sjalen! då sitter de kvar :wink:
Användarens profilbild
Av melles mamma
diddeldi skrev:
Katharina skrev:
Jona skrev:Vanliga fårskinnstofflor då? Brukar jag köpa på Hötorget, har nog ett par i varje storlek från nyfödd till fyraåring :D
Det provade vi med men dom bara trillar av. :-)
tips! vanthållare som man knäpper fast i tossorna och i bärjackan/sjalen! då sitter de kvar :wink:

men då kan de ju ej sprattla med benen :wink:
Användarens profilbild
Av Suskiv
Torkel har vanliga strumpor (oftast ull) eller strumpbyxor, sen har han raggisar och över dem för stora tossor. Skulle dock säkert behöva ha fodrde tossor, men jag har bara hittat passande storlek hos Robeez och de tycker jag är lite väl dyra.
Användarens profilbild
Av diddeldi
melles mamma skrev:
diddeldi skrev: tips! vanthållare som man knäpper fast i tossorna och i bärjackan/sjalen! då sitter de kvar :wink:

men då kan de ju ej sprattla med benen :wink:
ok, men man kan fästa dem i barnets byxor istället :wink:
Användarens profilbild
Av Alven
David bärs inte så mycket längre, och när han blir buren har han full utemundering på sig. Jag får inte plats med både honom och magen under jackan längre :)

Förra året körde jag med strumpor och tjocka ylleraggisar på honom under min jacka. Det räckte bra, jag bar så tills han var ca 11 månader.
Användarens profilbild
Av Aurian
Katharina skrev:Jo fodrad skinntossa är superbra.. Men jag har bara hittat bobux och de är väldigt dyra :-? Men om jag inte hittar något bättre så får det bli bobuxstövlar... Mockasiner fungerar inget vidare på sonen.
Har du sett att Barnskoshopen har utrensning?? http://barnskoshopen.jetshop.se/

Väntar hem dessa till Vilja:

Bild

Fast nu såg jag att de bara hade dessa upp till 6-12 mån :oops:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?