Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av sassa78
En liten fråga... JAg sitter och drömmer om en Girasol och surfar runt och kolla på de olika färgerna, de finns ju i hur många färger och nyanser som helst verkar det som, finns de i olika material och tjocklek med eller är de en och samma?
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
Jag tror att de alla är vävda i samma typ av bomullsgarn.

Däremot vet jag att de finns i olika vävtekniker; "old weave" (kypert) vilket ger en fram och en baksida på sjalen, "new weave" (korskypert) vilket ger en liksidig sjal och "diamond weave" (gåsöga?) som ger ett rutmönster på både fram och baksida.
Av Smultronbarn
Vår röda girasol är nästan luddig och mjuk likt flanell, men en annan girasol jag klämt på kändes mer som en vävd stadig bordsduk. Vår girasol är köpt begagnad, och den andra jag kände på var sprillans ny.
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
Smultronbarn skrev:Vår röda girasol är nästan luddig och mjuk likt flanell, men en annan girasol jag klämt på kändes mer som en vävd stadig bordsduk. Vår girasol är köpt begagnad, och den andra jag kände på var sprillans ny.
:iagree: Det kan nog vara rätt stor skillnad mellan välanvända girasoler och sprillans nya. Sen ska tydligen twill/kypert-väven bli mjukare än korskypert-väven, men hur stor skillnad det rör sig om vet jag dock inte. Tycker att de nya korskypertvävda jag haft mjukat upp sig tillräckligt snabbt efter nån tvätt, strykning och lite knytande, och helt klart snabbare än den didymos och storchenwiege vi haft.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?