Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av mimpen
AnKa skrev:
mimpen skrev:När är sista skicka-datum? Jag känner mig trötstartad...
Jag har inte heller börjat än.
Gott att höra. Jag har valt ut tyg och tänkt. Men att sen komma till skott. Får se hur jag ska få till det!
Användarens profilbild
Av Snurrfian
Jag har nu fått hem svärmors symaskin och jag hoppas att den fungerar eftersom min har sagt upp sig... ;)
Användarens profilbild
Av camsch
Jag är också klar :)
Fast jag tänkte inte vara anonym direkt så jag lägger ut sneakpeak nästa gång jag sitter vid en dator.... Lyckades inte länka från mobilen!
mimpen skrev:När är sista skicka-datum? Jag känner mig trötstartad...
ellla skrev:Tidsplan...
Typ fyra veckors pysslande borde räcka väl?
Skicka 1/9, låter det bra?

Ja, bytesperson lottas och man vet inte vem man får av utan bara vem man ska skicka till.
Har inte heller kommit igång, finner inte det lämpliga tyget = rätt färger i minna gömmor, men hoppas på att hitta det i morgon. Jag har en bild av både tyg och utförande sedan återstår det att se om det går att förverkliga.
Av Ponyo
Jag har nästan sytt klart min kasse. Men jag är lite besviken, för jag trodde jag hade det perfekta för denna mottagare. Men jag kan inte hitta det. Så jag sydde en annan. I samma stil. Men är rädd att min mottagare inte gillar cerise och orange. Hon har inte skrivit ngt om det.
Av nano
Ponyo skrev:Jag har nästan sytt klart min kasse. Men jag är lite besviken, för jag trodde jag hade det perfekta för denna mottagare. Men jag kan inte hitta det. Så jag sydde en annan. I samma stil. Men är rädd att min mottagare inte gillar cerise och orange. Hon har inte skrivit ngt om det.
Nu vet jag ju inte om det är en kasse till mig ;) Men jag resonerar så att "även om" jag får en kasse med mönster och färger jag inte gillar så kommer jag tycka om den ändå. Kassen har ju en rolig historia, inte alla mina tygkassar kommer från någon hemlig människa jag inte känner på sjalbarn :mrgreen:
Användarens profilbild
Av ellla
nano skrev:
Ponyo skrev:Jag har nästan sytt klart min kasse. Men jag är lite besviken, för jag trodde jag hade det perfekta för denna mottagare. Men jag kan inte hitta det. Så jag sydde en annan. I samma stil. Men är rädd att min mottagare inte gillar cerise och orange. Hon har inte skrivit ngt om det.
Nu vet jag ju inte om det är en kasse till mig ;) Men jag resonerar så att "även om" jag får en kasse med mönster och färger jag inte gillar så kommer jag tycka om den ändå. Kassen har ju en rolig historia, inte alla mina tygkassar kommer från någon hemlig människa jag inte känner på sjalbarn :mrgreen:
:iagree:
Av Ponyo
ellla skrev:
nano skrev:
Klokt resonerat :heart:
Användarens profilbild
Av Fryle
ellla skrev:
nano skrev:
Precis så känner jag med! Jag har skrivit färgglatt och återbruk i listan, men blir också jätteglad för en nyproducerad i grått. :tumup:
Användarens profilbild
Av ellla
Fryle skrev:
ellla skrev:
nano skrev:
Precis så känner jag med! Jag har skrivit färgglatt och återbruk i listan, men blir också jätteglad för en nyproducerad i grått. :tumup:
Och som nån gjort bara åt mig! Det är lyxigt bara det!
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 23
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?