Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Kan man det tro? =) Jag har försökt sälja dom som jag känner att jag kan skiljas från även om vissa har varit jobbiga.. nu har jag kvar en Moby, en rebozo som är för kort :roll: (men jättesnygg), två älskade gåsar (oliv o choklad)!!, en bebina stjärntecken jag köpte när Linus var 3½ men jag ville ha den =) två ringsjalar, en vattensjal, en ergo denim :loving: och en ergo og.. Jag känner att jag vill inte ens kolla på alla nya fina sjalar o selar för det känns otroligt onödigt att köpa fler.. skulle ni kunna hålla er? =) Det jag känner att jag skulle vilja ha isf är en MT sydd av en hoppe Miami fast jag orkar inte sy själv.. :lol:
Jag har bara köpt en sjal till innan vår E. Jag har inte haft tillräckligt sug efter fler eller bara tyckt det varit för dyrt. Jag har inte hittat något som känts som ett måste. Däremot funderar jag på att börja sälja av lite och kanske köpa en ny sele.

Just ja jag köpte en bära barn lotus oxå så två blev det. Å en bärjacka. :roll: :lol:
Jag funderar på en bärjacka fast.. jag hade ju ingen till Linus.. men då hade jag en vanlig jacka, nu har jag ingen vinterjacka ens :roll: Har så konstig kroppsform så inget passar :roll:
november skrev:Måste bara :loving: :vågen: :heart: det är så härligt!!
:iagree: :heart:

...och till din fråga - nej, inte jag iaf! :lol: Trots att här fanns både långsjalar och ringsjalar när jag var gravid med lillskrotet föll jag likt förbaskat i fällan och kärade ned mig i en ny sjal, i mitt fall en Girasol Amitola :loving:

Däremot tyckte jag att det var väldigt skönt att både ha sjalar sedan tidigare och också veta exakt vilken typ av bärdon jag gillar och inte gillar, att kunna kosta på mig att vara lite kräsen helt enkelt. 8)
Senast redigerad av CrazyMagpie den sön aug 11, 2013 18:20, redigerad totalt 1 gånger.
Jag har knappt använt mina sjalar än, bara Sinon i början och nu MT mest varje dag. Måste börja öva mig på ryggknyt så jag får använda mina fina, men tjocka, hoppisar Panama och härliga Havanna :love:

Hoppas jag blir bättre på att använda sjalarna snart. Skulle gärna prova nån tunn lättknuten med fin färg etc, men vill inte köpa mer när jag inte använder de jag har ens :roll:

Har länge suktat efter en Manduca, ända sen de var nya för några år sedan.

Vill gå på sjalträff, men det är segt att få ihop värmlänningarna :wink:
Jag gillar inte hoppizarna tyvärr, har haft 4 st tror jag men tycker dom är för tjocka, men en MT av en Miami... typ googlar man lite o hittar denna så svimmar man ju en smula :love:

Bild

Gillar ju min ergo, dom olika är för att den gamla är bättre när dom är mindre 8) men ryggknyt känner jag mig rätt bra på fast använder hellre ergon ändå, beror lite på vad jag ska göra och hur stort barnet är.. dom nya selarna som finns är SÅ fina men jag tycker dom känns lite krångliga, det är spännen här o där o överallt :lol:
Jennelii skrev:Jag funderar på en bärjacka fast.. jag hade ju ingen till Linus.. men då hade jag en vanlig jacka, nu har jag ingen vinterjacka ens :roll: Har så konstig kroppsform så inget passar :roll:
Om jag skulle ha barn igen skulle jag nog köpa en sån där bärfleecejacka (var det droppen som hade en?), dom såg riktigt mysiga ut och jag tror man klarar sig långt på det. Jag blir iaf väldigt varm av att bära. :D
hörnsten skrev:
Jennelii skrev:Jag funderar på en bärjacka fast.. jag hade ju ingen till Linus.. men då hade jag en vanlig jacka, nu har jag ingen vinterjacka ens :roll: Har så konstig kroppsform så inget passar :roll:
Om jag skulle ha barn igen skulle jag nog köpa en sån där bärfleecejacka (var det droppen som hade en?), dom såg riktigt mysiga ut och jag tror man klarar sig långt på det. Jag blir iaf väldigt varm av att bära. :D
Ja det var det. :D
En Cali Calo. Väldigt varma ja!
Användarens profilbild
Av Rawa
Jag är kanske ingen riktig sjalbarnare längre då men jag kan hålla mig, jag köpte två kortsjalar och en regnbåge som sista sjalar och det är nog 2-3 år sedan minst. Då bär jag ibland som nödlösning för trötta barnaben för bära i armarna kan jag inte. Jag vet inte om jag skulle vilja ha något mer om vi fick en liten till.. Kanske en MT för jag sålde vår. Överväger att sälja mer eller ge bort till nyblivna föräldrar, men nu ligger allt ändå oåtkomligt utom det som brukas.
Om jag skulle få en ny bebis skulle jag köpa nya sjalar, men det är för att jag har inga kvar. Eller jag har ju barnens första elastiska och deras favoritvävda och varsin ringsjal men de är ju barnens och ligger i deras lådor och ska förhoppningsvis bära mina framtida barnbarn :loving:
Men även om jag hade några kvar så hade jag nog provat någon ny sjal om jag känner mig själv rätt 8)

Grattis förresten :heart: :loving: :heart: :love:
Jag är inte intresserad av sjalar längre faktiskt, dyr hobby kan jag tänka nu i efterhand. :D :D Däremot kan jag tycka att andra saker är snyggt, typ överkast, filtar och allt möjligt i glada färger. Men jag känner inget behov av sjalar alls, vet inte ett dugg vilka märken som finns längre och vilka mönster. :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?