Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av martinah
Hej!

Min kortaste sjal är 4,2 och den kan jag knyta omslutet kryss mage och rygg. Jag är ute efter att komplettera min sjalgarderob med en kortare och smidigare sjal att använda vid kängurubärning och ryggsäck för de kortare stunderna. Nu säljs en stork som är 3,7 jättefin :mums: då min farhåga är att den inte är "tillräckligt kort" för att det ska vara smidigare etc. Någon som vet?

Jag är knappt 1,60 och väger sådär 55 kg.

Tacksam för snabba råd och synpunkter!
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
Är sjalen aningens lite för lång så går den alltid att kapa... 8)

Bäst är ju om du kan testa själv hur mycket/lite sjal du trivs med. Själv gillar jag sjalar som antingen är kring 4½m och som jag kan knyta allt med eller strax under tre meter som jag visserligen bara kan knyta superenkla knytningar med men som å andra sidan är väldigt smidiga att ha med och vid behov kan funka som (jättestor) halsduk. Knytningarna som jag kan göra med längderna däremellan är liksom inte så bra att de väger upp den extra längden på sjalen att hålla reda på, hellre då att jag jag lägger till ytterligare en dryg halvmeter och kan knyta knytningar som jag tycker avlastar riktigt bra.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?