Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Smyfröken
Vitsippa skrev:
Smyfröken skrev:Tassar och funderar på om jag klarar det. Vet ju hur duktiga ni är här på SB...
Jag känner mig också lite i underläge. Vi får väl göra så bra vi kan.
Ja, nu har jag googlat runt lite så jag tror nog att jag ska fixa det.. Men suger lite på det under dagen innan jag helt anmäler mig.. :)
Av nano
CrazyMagpie - bär mest stickningar och/eller böcker och block i sina kassar.
ellla
Fryle
isbl
keah
Kesti
majo0322
mimpen
nano - har kassar till affären eller till dagis. Gillar grönt och blått och träd/löv. Inte blommor, "lantligt" men spets i är fint ändå
Ponyo - älskar hederliga gamla tygkassar, och har sina stickprojekt i dem. Gillar klara färger, eller optiska mönster i svartvitt. Murriga färger är svårt. Limegrönt har jag mycket svårt för. Gillar inte spets och lulllull. Less is more.
Stream
Vitsippa
Av nano
Ponyo skrev:Oops, råkade ändra min text i ditt inlägg nano :oops:

Va?, ändrade jag din text eller skrev du om mitt inlägg :hmm: *förvirrad* har jag gjort något dumt så var snäll och kopiera och gör om listan :D (Om du bara redigerade mitt inlägg så spelar det ingen roll för mig)
Användarens profilbild
Av Ashe
Jag undrar också hur länge man har på sig?

Har aldrig varit med i nått byte, och vet inte om jag kanske tar mig vatten över huvudet om jag anmäler mig...
Men det skulle ju vara kul.
Av Ponyo
nano skrev:
Ponyo skrev:Oops, råkade ändra min text i ditt inlägg nano :oops:

Va?, ändrade jag din text eller skrev du om mitt inlägg :hmm: *förvirrad* har jag gjort något dumt så var snäll och kopiera och gör om listan :D (Om du bara redigerade mitt inlägg så spelar det ingen roll för mig)
Jag kan redigera i andras inlägg eftersom jag har administratörsrättigheter. Så när jag skulle lägga till en grej i min text så ändrade jag av misstag i ditt inlägg. Och sen ändrade jag i mitt egna med. Så det var jag som gjorde något fel. Inte du :D
Användarens profilbild
Av Snurrfian
dallan skrev:Hur funkar bytena, är det lottning vem som byter med vem?
Japp, men man brukar skriva med om man är allergisk/har djur hemma så den som gör lottningen kan se till att den som har djur hemma inte skickar till någon som är hyperallergisk.

Jag vill oxå vara med! Även om min symaskin verkar ha gett upp allt hopp om livet men svärmor har sagt att jag kan få ta hem hennes eftersom hon inte använder den längre. Jag har en hel del annat som behöver en söm eller två... :roll:
Användarens profilbild
Av Snurrfian
ellla
Fryle
isbl
keah
Kesti
majo0322
mimpen
nano - har kassar till affären eller till dagis. Gillar grönt och blått och träd/löv. Inte blommor, "lantligt" men spets i är fint ändå
Ponyo - älskar hederliga gamla tygkassar, och har sina stickprojekt i dem. Gillar klara färger, eller optiska mönster i svartvitt. Murriga färger är svårt. Limegrönt har jag mycket svårt för. Gillar inte spets och lulllull. Less is more.
Snurrfian Kassar är bra till det mesta, jag har behov av alla varianter. Gillar alla färger förutom pastellfärger, och mönster eller inte spelar ingen som helst roll!
Stream
Vitsippa
Jag vill vara med! :D Kassar/väskor kan man aldrig få för många av!
Användarens profilbild
Av mimpen
ellla
Fryle
isbl
keah
Kesti
majo0322
mimpen - är mer för väskor än rena tygkassar, men till nya bebisen kanske en sköt-tygpåse inte vore så dumt ändå. Gillar färgglatt.
Stream
ellla
Fryle
isbl
keah
Kesti
majo0322
mimpen - är mer för väskor än rena tygkassar, men till nya bebisen kanske en sköt-tygpåse inte vore så dumt ändå. Gillar färgglatt.
Smultronbarn Använder tygkassar nästan varje dag, och bär allt från mat, böcker, extrakläder, badprylar och fika i dem. Gillar tex lila, grönt, fuchsia. Mönstrat går bra, men för småmönstrat sv/vitt blir jag yr i huvudet av tyvärr. :hellu: Kattallergi finns i hemmet, men går bra bara vi vet och kan "rolla av".
Stream
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 23
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?