Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Vida
Jag söker och söker efter recept på hur jag bäst syr en "Dock-MT" men hittar ingenting...

:help:
Användarens profilbild
Av bellisbella
Har gjort en till dottern som hon älskar, men den är kanske lite mer som en sele...
iaf midjebandet knäpps med kardborre o även axelbanden
Användarens profilbild
Av Ms Morrison
Jag kikade lite på Knyttet & K´s vanliga MT mönster och använde sen ett vanligt A4 papper storleksmässigt.

Bild
Användarens profilbild
Av Vinterdrake
bellisbella skrev:Har gjort en till dottern som hon älskar, men den är kanske lite mer som en sele...
:shock: Vad är det jag ser... Har du sytt den? Det har du inte sagt! (bara att du skulle göra en..) Varför har jag inte fått se någon bild? :hopmad:

;)
Användarens profilbild
Av bellisbella
Vinterdrake skrev:
bellisbella skrev:Har gjort en till dottern som hon älskar, men den är kanske lite mer som en sele...
:shock: Vad är det jag ser... Har du sytt den? Det har du inte sagt! (bara att du skulle göra en..) Varför har jag inte fått se någon bild? :hopmad:

;)
Men sorry :oops: , ska visa nästa gång du kommer hit då...
Användarens profilbild
Av Vinterdrake
bellisbella skrev:
Vinterdrake skrev:

;)
Men sorry :oops: , ska visa nästa gång du kommer hit då...
Ja det är säkrast det. :evil:

:lol:
Användarens profilbild
Av Vida
Jo men det var en sådan jag tänkte på - hon är inte ens två år, och vill göra ALLT själv, så hon måste kunna få på sig den i princip själv - har du bild på hur den ser ut och hur den är gjord?
Användarens profilbild
Av bellisbella
NeaVida skrev:
Jo men det var en sådan jag tänkte på - hon är inte ens två år, och vill göra ALLT själv, så hon måste kunna få på sig den i princip själv - har du bild på hur den ser ut och hur den är gjord?
Har inte fotat den men det kan jag göra, ska se om jag hinner idag
Användarens profilbild
Av Groover
Jag har köpt en på Bäranära. Den har resår i både axelband och midjeband, och alla band är fästa med tryckknappar på båda sidor, så att de ska gå upp ifall barnet fastnar någonstans.
Användarens profilbild
Av bellisbella
Inte hunnit fota dock-mt:n men har en "skiss" på den, så här ser den ut:
Bild
det svarta är kardborreband
ser, kardborren på ena midjebandet sitter såklart på insidan...
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?