Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av flindra
Elin G skrev:Är man ute efter en riktig budgetcykel med elmotor finns ju cargobike. Elmotorn på den är riktigt bra, tycker jag. Men om man inte är road av att skruva och fixa ska man gärna betala nån annan för att montera den.
Hur går det nu då när du använt den ett tag?

Vi väntar med spänning på våran Bakfiets som ska komma runt den 18 juli. Det tar längre tid än att köpa bil!
Av p_sarah
mimme skrev:
p_sarah skrev:
p_sarah skrev:
mimme skrev:
p_sarah skrev:Tass, klurar på en lådcykel, en trehjuling. Jag kan inte cykla (på en vanlig cykel) men har innan kört elcykel med lite bredare däck och moped då jag var 15... Tror en trehjuling funkar för mig. Jag vill cykla långsamt och stabilt hellre än snabbt.

Jag kikade på Ekern "Bagarmossen". Jag kommer bara använda cykeln en del på helger eller för att handla, så det måste inte vara bästa kvalitén.. . Nån som provat?
Jag var där och provcyklade en lite. Kändes bra. Men jag testade inte så mycket eftersom jag var ute efter cykel med elmotor.
Åk till dem och prova själv är mitt tips.
Men de har väl med elmotor också? :hmm:
Fanns specifikationer för elmotor men inget pris, kanske skrev de fel på hemsidan bara. Synd, då faller hela min idé :/
De har slutat med sina egna med elmotor. Men de är återförsäljare åt två andra företag dom har elmotor. Babboe och bakfiets.
Jättetrevliga, jag har beställt en bakfiets. dyrare cykel men kraftigare motor.
Ring o prata med dem, jättetrevliga.
Inte min prisklass dessvärre!
Av p_sarah
Elin G skrev:Är man ute efter en riktig budgetcykel med elmotor finns ju cargobike. Elmotorn på den är riktigt bra, tycker jag. Men om man inte är road av att skruva och fixa ska man gärna betala nån annan för att montera den.

Ska kolla upp. Men vart får man den monterad då? :hmm:
Av p_sarah
Nolina skrev:
p_sarah skrev:

Hos närmsta cykelhandlare?

Jaha! Så enkelt! :lol:

Jag har aldrig köpt en cykel förut ;)
Användarens profilbild
Av Elin G
p_sarah skrev:

Annars kanske jag kan hjälpa dig att montera. Nu har jag ju lärt mig lite av mina tidigare missar.
Användarens profilbild
Av Elin G
flindra skrev:
Hur går det nu då när du använt den ett tag?

Vi väntar med spänning på våran Bakfiets som ska komma runt den 18 juli. Det tar längre tid än att köpa bil!
Jag tycker den går bra. Nu har jag inte kört den på två veckor, för första veckan var jag själv med barnen och den här veckan har vi inte haft några ärenden på lagom avstånd. Nu hänger vi ju mest på stranden och dit är det enklare att gå :wink:
Av p_sarah
Elin G skrev:
p_sarah skrev:

Annars kanske jag kan hjälpa dig att montera. Nu har jag ju lärt mig lite av mina tidigare missar.
Det vore ju onekligen en oerhörd bonus att få träffa dig igen :)

Ska läsa lite bättre i tråden och kolla vart du köpte din och så, tack för tips!
Användarens profilbild
Av flindra
Våran cykel står klar i Borensberg, 10 dagar före det leveransdatum vi fick från början! :app:
Användarens profilbild
Av Elin G
flindra skrev:Våran cykel står klar i Borensberg, 10 dagar före det leveransdatum vi fick från början! :app:
:vågen: Vad roligt!
Användarens profilbild
Av mimme
Nu har jag en bakfiets cargotrike med elmotor som står o väntar på mig hemma i garaget. Körde fram. Tillbaka till Stockholm igår och hämtade den.
Just nu sitter jag på tåget förgångna dagars semester hos vänner, men när jag kommer hem till Gävle igen då ska det cyklas som bara den. :app:
Användarens profilbild
Av flindra
mimme skrev:Nu har jag en bakfiets cargotrike med elmotor som står o väntar på mig hemma i garaget. Körde fram. Tillbaka till Stockholm igår och hämtade den.
Just nu sitter jag på tåget förgångna dagars semester hos vänner, men när jag kommer hem till Gävle igen då ska det cyklas som bara den. :app:
Åååh vad roligt!
Hur fick du hem den, släpkärra?

Vi ska cykla hem cykeln imorgon tänkte vi. Det är bara sex mil från holländarna i Borensberg och hem till oss.
Användarens profilbild
Av mimme
flindra skrev:
mimme skrev:Nu har jag en bakfiets cargotrike med elmotor som står o väntar på mig hemma i garaget. Körde fram. Tillbaka till Stockholm igår och hämtade den.
Åååh vad roligt!
Hur fick du hem den, släpkärra?

Vi ska cykla hem cykeln imorgon tänkte vi. Det är bara sex mil från holländarna i Borensberg och hem till oss.
Ja, hade ett litet smidigt öppet släp.
Användarens profilbild
Av mimme
flindra skrev:Shit vad modigt att köra med släp i Stockholm... Jag är impad!
Tack.
Jag är ganska nöjd själv faktiskt.
Speciellt som det var fjärde gången jag körde med släp, och första ggn jag körde över huvud taget i Sthlm (har bara åkt med tidigare).
:tumup:

Om man vill så kan man det mesta. :vågen:
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 20
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?