Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Sofie
Juliusdotter skrev:
Fryle skrev:Snyggt, exiteme!
:iagree: och vilka snygga skor :love:
:iagree:
Användarens profilbild
Av nalimea
Har börjat med en sexkantig gigantisk mormorsruta. Gör en liten i mitten, och sex runt, sen blir det bara en stooooor runt runt tills jag är klar. :wink:
Användarens profilbild
Av Fryle
Mitt senaste projekt, en ringbrynjehuva till sonen. Den sitter inte lika snyggt på hattstocken som på sonen, men han sover just nu. :wink: Den är virkad på frihand i Catania Cotton Glace från Rowan.
Bild
Av Sofie
Snygga grejer allihop!

Gillar speciellt flodhästarna :love: är det bara femkanter?
Av Sofie
tk81 skrev:tack det är inte bara femkanter på dem :)
Ha ha, om jag faktiskt tittar på konstruktionen och inte bara imponerad av form och färg så ser jag ju helt uppenbart sex- och sjuhörningar. Finns det mönster?
Edit :lol: hittade på ravelry!
Användarens profilbild
Av tk81
Sofie skrev:
tk81 skrev:tack det är inte bara femkanter på dem :)
Ha ha, om jag faktiskt tittar på konstruktionen och inte bara imponerad av form och färg så ser jag ju helt uppenbart sex- och sjuhörningar. Finns det mönster?
Edit :lol: hittade på ravelry!
de är väldigt beroendeframkallande att göra, håller redan p med en till :) och snart kommer mönster på en jättefin häst, så den måste jag också göra :)
Användarens profilbild
Av exiteme
Aborre skrev:Men alltså, vad ska jag göra med mina virkade platta djur? Jag funderar på att stärka dem och sätta upp dem i fönstret, men det känns inte helt lätt att få det snyggt hängande. Funderade på att göra en tavla med dem men det kändes lite tråkigt. Just nu ligger dom i en hög..
Glasunderlägg?
  • 1
  • 102
  • 103
  • 104
  • 105
  • 106
  • 117
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?