Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Jag hittade ett paket i garderoben när jag städade och blev helt kall... Det var en väska innehållandes några fröpåsar och en chokladkaka. Så min enda slutsats är den borde vara från något gammalt GDS-byte, exempelvis förra våren. :roll: Jag minns att jag gjort väskan, men ringer nån liten klocka att jag gjorde en till nästan likadan för att den första blev lite sne...men minns inte riktigt... :hmm: :oops: Kastade chokladen men de andra sakerna finns ju kvar.

Så min pinsamma fråga är: är det någon här som saknar ett GDS-bytes-paket från mig förra våren? Eller är detta helt enkelt ett "extrapaket" som glömts bort? Hjälp mig minnas snälla ni. :heart: Vill inte att nån ska sitta och vara ledsen/eller arg och sakna sitt paket - och önskar att jag mindes bättre... :oops: :oops:
Vad tråkigt, men vad konstigt också att ingen hört av sig. Jag var inte själv med på det bytet, men jag undrar om det inte kan vara det här: http://www.sjalbarn.se/forum/viewtopic. ... &start=240
Där var det sista du skrev
Ligger hemma och är dunderförkyld just nu. Ska försöka orka pyssla klart det sista imorrn så kanske maken hinner till posten på måndag. (Jag lovar att sprita händerna innan pyssel så att ingen eventuell smitta kan rymma med.)

Förlåt kära mottagare för all väntan! Jag ska stoppa i lite extra godsaker (köpta) i paketet som bonus.
Det kunde väl stämma?
Plinga skrev:Jag vill minnas att det var nån som efterlyste ett paket, när det var eller vem det var minns jag inte.
exiteme efterlyste men jag tror hon fick det till sist.
Om man läser i den tråden så tycks det vara Nico som inte fått (och inte har varit inloggad sedan i höstas, så detta meddelande kommer nog inte fram).
Fryle skrev:Om man läser i den tråden så tycks det vara Nico som inte fått (och inte har varit inloggad sedan i höstas, så detta meddelande kommer nog inte fram).
Men fy vad ledsen jag blir om det är så att hon aldrig fått nåt... :( :( :( Jag hoppas innerligt att hon fick ett annat paket (och att det verkligen var så att jag gjorde två väskor som jag vill minnas, och att hon fick den ena).

När jag hittade paketet låg sökfunktionen nere, så hittade nu också tråden där det står att jag var dunderförkyld. Men tråden slutar lite tvärt, inget "hallå var e mina saker" eller liknande så blir så konfunderad. :hmm:

Kan det finnas nån här inne som har kontakt med Nico som kan höra med henne?

Exiteme har fått sitt paket, det var denna vårs byte. :tumup:

Tack för att ni hjälper mig! :heart: :heart: :heart: :heart:

Glad midsommar på er!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?