Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

ellla skrev:
Juliusdotter skrev:
Maddemoa skrev:Smyger in med lite virkat :hide:
Är så sjukt stolt över att jag blev klar och att det som bara var en tanke blev så fint.
Bild

Finns mer bilder i bloggen, *pekar nedåt*
:love: fantastiskt fina
:iagree:
:loving:
Fina, Maddemoa!

Jag tror att jag ska sticka den här:
Bild

Men jag hoppas garnet räcker. Och jag tycker ränderna är för breda, men det borde ju vara en smal sak att ändra på. Jag kör nog igång imorgon om jag orkar, jag har stickat en provlapp, och garnet blir bra, Baby merino. Jag får en annan stickfasthet, men i boken jag har ingår en omräkningstabell, tack och lov.
Fin kofta och fin modell i den! :D

jag sitter och klurar på ett mönster till en bolero som jag hittade. Det står att det ska vara rundsticka nr 5 så "att alla maskor får plats". Hur lång behöver "sladden" vara då tror ni? Verkar som största maskantalet är ca 80 st.

Jag har aldrig stickat "fram och tillbaka" på en rundsticka förr - tips och trix för att inte göra bort sig och sticka en tub utan öppning? :roll: Och om det ska vara dubbel tråd - och jag stickar med enkel - ska jag gå upp en storlek då? :hmm:

Den här tänkte jag mig att det blir, så återkommer nog med fler frågor när jag väl hunnit börja. :wink:

http://www.garnstudio.com/lang/se/visop ... rn_content

Nu blir det sovdags här! Godnatt! :heart:
Användarens profilbild
Av Mosan
Aborre skrev:Hur lång tycker ni att en optimal sjal är? Från mittpunkt till mitten på bredsidan.
Så den räcker runt halsen minst ett varv. :lol:
Nej men jag vet faktiskt inte.
  • 1
  • 204
  • 205
  • 206
  • 207
  • 208
  • 219
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?