Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Perovskaija
Lidl säljer en Singer overlock för 1299 kr.

Ändrar - modellen heter 14SH754

Tror ni att det är något att ha? Jag syr inget avancerat, men vill ju att den ska fungera bra och hålla ett tag. Länken är till Lidls annonsblad, maskinen finns på sista sidan (en liten bild på första sidan också).
[urlhttp://www.lidl-pageflip.com/se.html?kid=ObIm1h][/url]
Senast redigerad av Perovskaija den tis maj 28, 2013 20:24, redigerad totalt 1 gånger.
Ofta är billiga symaskiner inte särskilt bra. Det brukar vara bättre att lägga de pengarna på en begagnad. Men just den du skriver om känner jag inte till.
Fryle skrev:Ofta är billiga symaskiner inte särskilt bra. Det brukar vara bättre att lägga de pengarna på en begagnad. Men just den du skriver om känner jag inte till.
Nä, jag tänker ju så också. Samtidigt så är ju Singer ett åtminstone välkänt märke. Hur bra det är vet jag inte.
Modellen heter 14SH754. En jubileumsmaskin är det också, vad nu det innebär :hmm:

Från Symaskinsexpertens hemsida (där är den prissänkt från 4500 till 3000):

Singer Overlock 14SH754
En av marknadens mest prisvärda overlock med 3,- 4 trådig med 15 olika sömmar.

Singer Overlock 14SH754 är enkel att trä, du kommer snabbt igång att sy.

3-trådig och 4-trådig overlocksöm syr ihop, överkastar och skär kanterna i ett moment.

2-trådig och 3-trådig kantavslutning för snygga kanter i tunna tyger. 2 nållägen 4 trådar.
Användarens profilbild
Av Shuna76
Lidl är väl tyskt? Kanske de kommit över något tyskt lager med Singer maskiner? Symaskiner/OL är kke billigare där som i england?

Jag vet inget om den men har du provat att googla?
Shuna76 skrev:Lidl är väl tyskt? Kanske de kommit över något tyskt lager med Singer maskiner? Symaskiner/OL är kke billigare där som i england?

Jag vet inget om den men har du provat att googla?
Ja, jag har googlat och googlat! Hittar bara info från försäljare, och de skriver ju av naturliga skäl att det är en bra maskin :)

Jag vet så lite om overlocker så jag kan inte bedöma nånting utifrån det. En enkel maskin är det, så mycket har jag förstått.
Tass
anxy skrev:Köpt...det var bara två kvar tio över nio :vågen:

Hurra! Jag har också köpt en nu. Måste bara röja undan lite här så att jag får fri bordsyta, sen vill jag packa upp den :app:

JAG HAR LÄNGTAT SÅ EFTER EN OVERLOCK!!! förlåt att jag skriker men jag är jätteglad :banana: :jippiii:
Användarens profilbild
Av Droppen
Perovskaija skrev:
anxy skrev:Köpt...det var bara två kvar tio över nio :vågen:

Hurra! Jag har också köpt en nu. Måste bara röja undan lite här så att jag får fri bordsyta, sen vill jag packa upp den :app:

JAG HAR LÄNGTAT SÅ EFTER EN OVERLOCK!!! förlåt att jag skriker men jag är jätteglad :banana: :jippiii:
:jippiii: :jippiii: :jippiii:

:banana:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?