Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av EveLiten86
Vad är det egentligen för skillnad i de olika materialvalen i diddysjalarna? Jag menar, blir sjalen gosigare om det är ull, hampa eller lin i? :hmm: Har inte riktigt fattat det där...
Användarens profilbild
Av svas
Jag har en vanlig Didy indio och så en jaquardvävd Didy. Jag tycker den jaquardvävda är lite tunnare och mer lättknuten.
Användarens profilbild
Av thanisa
Är det indiosarna du vill veta mer om? Jag har 3 stycken, jag kan jämföra dem men egentligen så är min erfarenhet för liten för att kunna säga mer generellt.

Ullindion jag har är otroligt mjuk, lättknuten, gosig och följsam. Jag upplever att efter ett tag så blir inte avlastning optimal, den är nästan för mjuk för det. En annan sak med den är att det bildas små öglor ofta så den känns lite skörare än mina andra. Den är otroligt vacker, en riktig skönhet men då den kräver lite mer omvådnad så är andra sjalar oftare mitt val.

Min bomullsindio, är en bra sjal men den har inte blivit någon favorit.

Den indion med hampa jag har, den är vit och har en fin lyster. Den är mjuk och följsam, men tjockare än ullen, avlastningen är bra. Just nu är den vit och jag är inte riktigt en vit sjaltyp så av den anledningen så brukar det bli andra sjalar istället. Det är dock en sjal som jag vill ge en chans. Den är ännu såpass lite använd så det är svårt att säga hur den kommer bli. Tror att det är en kombination som passar bra för det lite större barnet. Nu är min såpass bred att jag inte hade velat ha den till en nyfödd.

Mina andra sjalar är alla bomullssjalar, men de skiljer sig åt en del ändå, sjalar har lite av en personlighet, en och samma sort av ett märke kan uppträda lite olika.
Användarens profilbild
Av EveLiten86
Okej, tack så mycket :) Har fått lite mer klarhet nu iaf.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?