[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/alfredoramos/seometadata/event/listener.php on line 114: Undefined array key 917842
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/alfredoramos/seometadata/event/listener.php on line 114: Trying to access array offset on value of type null
Trådar går sönder på indion - sjalbarn.se

Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av thanisa
Jag känner igen det där med öglor från min ullindio. Det är en av anledningarna till att jag inte använder den så mycket, den känns helt enkelt mycket mer ömtålig än mina andra sjalar. Jag har ju en bomullsindio och en med bomull/hampa och ingen av dem har detta problemet. Jag har funderat på det om varför ullen uppför sig på detta sätt, vi kanske ska höra med norkmedoo om det har varit något sådant problem med hennes ullnino. Den är ju slätare och inte lika mönster så jag kan tänka mig att det inte blir samma problem med den.
Användarens profilbild
Av thanisa
Ja, en grå som hon hade med senast till kulturen och visade. Den var väldigt mjuk.
Användarens profilbild
Av EveLiten86
Hoppar in i tråden lite och frågar var man kan få tag på ullindios? Jag har kollat på olika hemsidor (inklusive didymos.de) men inte sett något... Är jag blind eller? På didymos fattade jag visserligen inte mkt eftersom jag inte kan tyska. Det försvårade liksom lite :lol:
Användarens profilbild
Av thanisa
Det kommer ullindios lite då och då. De brukar finnas på didymossida med Sonderangebote ligger under den andra rubriken i vänsterkanten på din tyska sidan. Jag kan inte heller någon tyska men det har gått att hitta sig fram till de intressanta sakerna efter lite tid ändå. Tyvärr finns inte de roliga sakerna på den engelska sidan. Just nu finns det en naturfärgad ullindio inne. Har för mig att några av de indiosarna som kom tidigare i höstas var med ull.

Just nu finns det en av höstens ullindios ute på säljes.

http://www.sjalbarn.se/data/forum/viewtopic.php?t=71901
Användarens profilbild
Av EveLiten86
thanisa skrev:Det kommer ullindios lite då och då. De brukar finnas på didymossida med Sonderangebote ligger under den andra rubriken i vänsterkanten på din tyska sidan. Jag kan inte heller någon tyska men det har gått att hitta sig fram till de intressanta sakerna efter lite tid ändå. Tyvärr finns inte de roliga sakerna på den engelska sidan. Just nu finns det en naturfärgad ullindio inne. Har för mig att några av de indiosarna som kom tidigare i höstas var med ull.

Just nu finns det en av höstens ullindios ute på säljes.

http://www.sjalbarn.se/data/forum/viewtopic.php?t=71901
Okej, tack så myket! Men hur är bomull/hampa blandningen? Förlåt att jag använder den här tråden för att stilla min nyfikenhet :hide:
Användarens profilbild
Av Groover
Lin skrev:Min fina ullindio ger mig lite problem. Det blir så lätt öglor i väven och en del trådar har gått av också. :( Jag tror itne det gör något för bärigheten egentligen, men det känns så tråkigt. Är det fler som känner av problemet? Är det likadant med de vanliga indiorna? (Jag hade bara en vanlig så kort tid för länge sen och jag minns inte riktigt...)
Jag har inte haft ngn ullindio, men jag tycker att indios överlag har en tendens att ögla sig. Det är väl lättare att fastna i trådarna, och dra upp öglor (har t ex fastnat med min dragkedja i min svarta indio ett antal ggr). Sen tror jag att det har med hur tätvävd sjalen är också. Vet att Lindamaries mandelblom, som är väldigt tunn och glesvävd, blev öglig ganska fort. Däremot har jag inte erfarenhet av att trådarna går av i öglorna. Jag brukar försöka peta ner dem när jag ser dem.
Användarens profilbild
Av Helena
Jag fick ett hål i min ullindio, vet inte om det var av en ögla eller av väldigt flitig användning. Sen så fastnade jag i en tvättkorg med en vanlig indio, då blev det en ögla.

Det är ju lätt hänt.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?