Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Shuna76
Det går ju inte att söka :hopmad: Men jag är säker på att frågan varit uppe förr.

Jag undrar, om jag färgar ullgarn med kool-aid & sedan stickar i två olika färger, finns det risk att de fäller sedan när plagget tvättas (handtvätt)?
Vill ju inte att de ska missfärgas.
Användarens profilbild
Av Fryle
Jag har bara färgat en mössa som var ullvit. Jag använde två olika färger och de har fortsatt hålla sig på plats, så jag tror inte det färgar av sig.
Användarens profilbild
Av CAKirre
Jag har färgat och när det var ursköljt så har det inte släppt någon mer färg, men jag fick häromdagen höra någon säga att det troligast inte var färgäkta... Fast de hade testat med äggfärger och inte just KoolAid. Någon som har koll på det?
Användarens profilbild
Av melon
De är ju tänkta till saft och inte till garn. Jag har hört många som färgat och stickat och sedan har färgen börjat blekna. Det är ju trist om man lagt ner en massa arbete på projektet.

Visst, det är kul att testa. Men ska man färga på riktigt rekommenderar jag riktiga syntetfärger. Jag tror dessutom de är billigare i längden :tumup:
Användarens profilbild
Av CAKirre
Jo, det har du rätt i, men det är ju som du säger väldigt kul att testa. :tumup:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?