Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Fryle
Jag tvättar allt i maskin. Tvättmaskinens ullprogram är många gånger skonsammare än handtvätt. Ull, siden mm funkar utmärkt.
Av Lejoninnan
Kaffemoster skrev:Fast jag måste stå upp för Acrylen!

Det finns acryl som gnisslar, visst. Men jag stickade nyss en kofta till Karin i 100% Acryl - Madrid från Marks & Katten, och det är übermjukt och absolut ognissligt. Ingen jag låtit känna på garnet har kunnat gissa Acryl.

Sockgarn har jag stickat några tröjor i, det funkar bra.

Och så håller jag med Ponyo om tvättmaskinens ullprogram. Jag tvättar oförskräckt all icke-superwashbehandlad ull i maskin.
Aha, det får jag lägga på minnet, Madrid.

Det kanske är jag som är för mesig med ullkläderna, vi har faktiskt en ny maskin med bra ullprogram.
Av gurkan
Lejoninnan skrev:
Kaffemoster skrev:Fast jag måste stå upp för Acrylen!

Det finns acryl som gnisslar, visst. Men jag stickade nyss en kofta till Karin i 100% Acryl - Madrid från Marks & Katten, och det är übermjukt och absolut ognissligt. Ingen jag låtit känna på garnet har kunnat gissa Acryl.

Sockgarn har jag stickat några tröjor i, det funkar bra.

Och så håller jag med Ponyo om tvättmaskinens ullprogram. Jag tvättar oförskräckt all icke-superwashbehandlad ull i maskin.
Aha, det får jag lägga på minnet, Madrid.

Det kanske är jag som är för mesig med ullkläderna, vi har faktiskt en ny maskin med bra ullprogram.
Jag som är extremt klikänslig vill också slå ett slag för akrylen. Jag har stickat i ognisslig akryl som är fantastisk mjuk och skön.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?