Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Stark
Jag har en gammal T-shirt som jag älskar. Den är grön med ett tryck på som stämmer så bra på att vara mamma: let me drop everything and work on your problem. Men... Den börjar bli lite kort i livet. Och lite oformlig. På ett urtvättat men ändock hyfsat snyggt sätt. Vad kan man göra av tröjan så att jag fortfarande kan använda den? Sko den på något sätt? Göra linne? Kjol med trycket på baken? :Hahaa: :Hahaa:

Ideér någon? Samt gärna sybeskrivning om det int eär helt självklart.
Användarens profilbild
Av Fryle
Aborre skrev:Sån där gammaltröjkofta! Med snörning fram som blir lite som en bolero typ. Jag minns inte exakt hur den såg ut men det finns en hyftat lång tråd om det här udner gör det själv!
Men då försvinner väl trycket om det sitter på framstycket? :hmm:
Användarens profilbild
Av Fryle
Fridute skrev:
Fryle skrev:
Aborre skrev:Sån där gammaltröjkofta! Med snörning fram som blir lite som en bolero typ. Jag minns inte exakt hur den såg ut men det finns en hyftat lång tråd om det här udner gör det själv!
Men då försvinner väl trycket om det sitter på framstycket? :hmm:
tada, klipp öppningen på ryggen och ta framsidan som nya ryggen :wink:
Jag har nog för lite fantasi. :roll:
Av gurkan
Jag skulle nog klippt ut trycket och sytt en väska att sy på det på.
Av Smultronbarn
Rama in och sätt på väggen?
Användarens profilbild
Av Stark
p_sarah skrev:Jag är ju inte kreativ för fem öre, jag skulle köpt en ny :P fel svar i gds-forum ;) men eftersom jag såg tröjan häromdan i en webshop så ger jag en länk: http://www.thinkgeek.com/product/f3cd/
Meh! Den är ju inte gröööööön, jue! :lol: Sen vet jag ju inte om den skulle passa. Och kostar lite mer än jag tänkt mig för en lite T-shirt.

Jag har tagit till mig alla andra ideér och det är nog boleron som ligger i topp än så länge (med framsidan bak som Fridute kom på). Det eller ett linne. Men jag gillar inte korta linnen, så då är boleron en bättre idé. Vi får se hur jag gör.

Tack för alla tips. Komme rni på fler så ös på!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?