Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Alltså, det här suger verkligen. Men jag tror inte att jag kommer att lyckas med det här. Inte utan att det smakar mer än det kostar, i alla fall. Igångsättning på måndag. Symaskinen paj. Svärfar, som har långt gången cancer, är på sjukhuset för att få hjälp att få ordning på sista tiden så han kan må så bra som möjligt, och har förstås fått vinterkräksjuka på avdelningen.

Jag vet att jag ställer till det.
Men jag gör det ändå.
Och försööööker tänka att det 'bara' är ett gds-byte, och inte skämmas alltför mycket.
(och hoppas att jag inte är portad från framtida byten utan får åtminstone EN chans till i framtiden)

Lev mjukt
/Lotta
LottaLuvin skrev:Alltså, det här suger verkligen. Men jag tror inte att jag kommer att lyckas med det här. Inte utan att det smakar mer än det kostar, i alla fall. Igångsättning på måndag. Symaskinen paj. Svärfar, som har långt gången cancer, är på sjukhuset för att få hjälp att få ordning på sista tiden så han kan må så bra som möjligt, och har förstås fått vinterkräksjuka på avdelningen.

Men jag gör det ändå.
Och försööööker tänka att det 'bara' är ett gds-byte, och inte skämmas alltför mycket.
(och hoppas att jag inte är portad från framtida byten utan får åtminstone EN chans till i framtiden)

Lev mjukt
/Lotta
Jag tänker att det går att lösa ganska enkelt med att den som skulle skicka till dig skickar till din byteskompis istället. Det borde gå att lösa om det inte är någon som har gjort något superpersonligt till dig... Det är ju väldigt mycket bättre att du meddelar att du inte hinner just nu än bara struntar i att skicka...
Det låter som du har lite mycket att stå i just nu LottaLuvin. :klappar: Tycker din lösning är jättebra SaraLj, :tumup: om du inte orkar med bytet just nu LottaLuvin, så pm:a Ellla. Ingen skam alls i att kliva av ett byte om det skiter sig tycker jag, och låter nån annan ta över. :heart:
LottaLuvin skrev::oops:

PM skickat till ellla.
Tack för stöd och snällheter. :heart:
:heart: Det är ju betydligt bättre att inse att det inte går och meddela det så att det löser sig istället för att bara strunta i det! :heart: Hoppas att du får en bra förlossning!

När jag låg inne för igångsättning med våran första låg även min svärfar för döden i cancer, min man gick emellan våra avdelningar och han hann ialla fall se våran dotter innan han gick bort. Så jag vet hur fruktansvärt jobbigt det är! :heart:

Annars till bytet så ligger ett experiment i tvättmaskinen just nu... Håll tummarna att det fungerar, annars måste jag tänka om...
LottaLuvin skrev:Alltså, det här suger verkligen. Men jag tror inte att jag kommer att lyckas med det här. Inte utan att det smakar mer än det kostar, i alla fall. Igångsättning på måndag. Symaskinen paj. Svärfar, som har långt gången cancer, är på sjukhuset för att få hjälp att få ordning på sista tiden så han kan må så bra som möjligt, och har förstås fått vinterkräksjuka på avdelningen.

Men jag gör det ändå.

Lev mjukt
/Lotta
Livet är ibland såhär. Det är då man ska finnas för varandra!
Ha ingen ångest över det här :heart: Det har mycket viktigare saker för dig!

Kram
Jag är snart klar, men behöver en lite twist på min sak. Så jag måste fråga:

Finns det nån speciell figur/artist/företeelse/djur/blommor eller liknande du gillar lite xtra just nu? (Tänker tex Star Wars, Metallica, Lotta Engberg, Turtles, Eddie Vedder, Angry Birds, vargar, hästar, solrosor, pelargoner, Pippi Långstrump osv.)
Smultronbarn skrev:Jag är snart klar, men behöver en lite twist på min sak. Så jag måste fråga:

Finns det nån speciell figur/artist/företeelse/djur/blommor eller liknande du gillar lite xtra just nu? (Tänker tex Star Wars, Metallica, Lotta Engberg, Turtles, Eddie Vedder, Angry Birds, vargar, hästar, solrosor, pelargoner, Pippi Långstrump osv.)
Lila fjäril

Bild
Bild
Smultronbarn skrev:Jag är snart klar, men behöver en lite twist på min sak. Så jag måste fråga:

Åsnor! :loving:

Eller vad som helst som är dekorativt. :tumup:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 8
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?