Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av kamalot
Jag måste bara tipsa om den här bloggen, har tittat i den hela dagen och har nu en otrolig lust att gå leta efter horribla plagg på loppisar för att se vad jag kan göra med dem. Inspireras ni också! :tumup:
http://refashionista.net
Användarens profilbild
Av isbl
Verkligen inspirerande! Ser ju så himla lätt ut, klippa lite, nåla och så sy lite. Anar att det krävs lite mer jobb än så... :roll:
Användarens profilbild
Av Elin G
isbl skrev:Verkligen inspirerande! Ser ju så himla lätt ut, klippa lite, nåla och så sy lite. Anar att det krävs lite mer jobb än så... :roll:
Jag har precis genomfört ett projekt på den svårighetsnivån och det var faktiskt inte speciellt svårt. Det är bara att klippa lite, nåla och så sy lite. Det svåraste är att hitta tiden att göra det.
Av Smultronbarn
Vilken rolig blogg! :D Tack för inspiration!

Och sorgligt att läsa om hennes vän som gick bort, men vilken härlig minnes-flashmob! '

Jag hittde en gång en jättefin klänning på 2ndhand, som jag fortfarande tänker på ibland. Köpte den inte för att den var för stor, men tänk vad jag hade kunnat göra av den liksom... :loving: Jag är dock lite för feg ibland att sätta saxen i kläder som inte passar, men nu kanske... :wink:
Användarens profilbild
Av kamalot
Smultronbarn skrev:Vilken rolig blogg! :D Tack för inspiration!

Och sorgligt att läsa om hennes vän som gick bort, men vilken härlig minnes-flashmob! '

Jag hittde en gång en jättefin klänning på 2ndhand, som jag fortfarande tänker på ibland. Köpte den inte för att den var för stor, men tänk vad jag hade kunnat göra av den liksom... :loving: Jag är dock lite för feg ibland att sätta saxen i kläder som inte passar, men nu kanske... :wink:
Jag är också feg men det där (som kanske alla har fattat själva utom jag) med att vända plagget ut och in och sätta på sig det (eller på provdocka), nåla, sy, PROVA IGEN och först då klippa känns ganska tryggt tycker jag. Det vore ju värre om jag bara mätte, klippte och sedan sydde och det blev fel. Har man inte klippt är det ju bara att sprätta och låtsas som ingenting tänker jag :)
Av Smultronbarn
kamalot skrev:
Smultronbarn skrev:Vilken rolig blogg! :D Tack för inspiration!

Jag är också feg men det där (som kanske alla har fattat själva utom jag) med att vända plagget ut och in och sätta på sig det (eller på provdocka), nåla, sy, PROVA IGEN och först då klippa känns ganska tryggt tycker jag. Det vore ju värre om jag bara mätte, klippte och sedan sydde och det blev fel. Har man inte klippt är det ju bara att sprätta och låtsas som ingenting tänker jag :)
Mycket klokt det du säger! Nåla och prova först, sedan klippa! Då blir det inte så läskigt. :notes:
Användarens profilbild
Av kamalot
Jag ska erkänna att jag funderar på att stjäla en sällan använd skjorta av maken bara för att prova på att ändra ett plagg :fnissa: Kanske går att sy klänning till M av skjortor också :hmm:
Användarens profilbild
Av Fryle
Inspirerande :vågen: !
Av nano
tass
Användarens profilbild
Av Ellasario
Jag sydde om en blus som har legat hur länge som helst efter inspiration. Den var i storlek 44 och nu sitter den perfekt! Jag har inga förebilder men kan nog få upp efterbilder...jag är en 34/36 nertill och något större upptill så ostretchiga saker brukar inte fungera för mig :P
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?