Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av ellla
Grönöga skrev:Hrm. nu är det väl hög tid om något att fixa amningsinlägg här, men jag fundera - har inte PUL hemma, men visst borde det funka med plastad frotté också? För det har vi visst massor av :roll:
eller pm:a din adress kan du få lite pul-bitar jag har över! Det är ju inte så stora bitar som behövs :)
Användarens profilbild
Av Grönöga
ellla skrev:
Grönöga skrev:Hrm. nu är det väl hög tid om något att fixa amningsinlägg här, men jag fundera - har inte PUL hemma, men visst borde det funka med plastad frotté också? För det har vi visst massor av :roll:
eller pm:a din adress kan du få lite pul-bitar jag har över! Det är ju inte så stora bitar som behövs :)
:app: wow! Tack!
Användarens profilbild
Av ellla
Grönöga skrev:
ellla skrev:
:app: wow! Tack!
:D
Användarens profilbild
Av Trulsamin
tuviluvis skrev:amningsinlägg håller jag också på och försöker sy, men mitt sugande material vill hela tiden dra sig :cry: brukar ni sy fast det, som man gör med tygbindor, eller har jag bara valt fel sorters material? :hmm:
Mitt recept för det: Nåla jättemycket!!!!
Användarens profilbild
Av Trulsamin
Plastad frotté är inte så bra för det andas inte alls, det gör PUL, men nu slapp du ju det problemet ;)
Användarens profilbild
Av Grönöga
Trulsamin skrev:
Plastad frotté är inte så bra för det andas inte alls, det gör PUL, men nu slapp du ju det problemet ;)
:tumup: jajamen det slapp jag. :vågen: Massor av inlägg är tillklippta, nu ska jag bara hitta tiden att OL dom.
Användarens profilbild
Av ellla
emmy_ackevik skrev:Vill bara varna, min tvättmaskin slutade mystiskt att fungera för ett litet tag sedan, reparatören som va här och lagade den hittade ett inlägg i en avloppsslang :oops: Man bör kanske använda tvättpåse....
sånna har vi hittat hos mina föräldrar med :oops:
ellla skrev:
emmy_ackevik skrev:Vill bara varna, min tvättmaskin slutade mystiskt att fungera för ett litet tag sedan, reparatören som va här och lagade den hittade ett inlägg i en avloppsslang :oops: Man bör kanske använda tvättpåse....
sånna har vi hittat hos mina föräldrar med :oops:
Vi var också med om det.
Av sassa78
hoppar in i den här tråden! har även försökt mig på att sy egen amningsskydd men mitt problem är att jag inte få till till den där buktiningen som gör att den kan forma sig och ligga bättre runt bröstet men även när jag försökte mig på att overlocka kanterna (tänkte det skulle bli snyggt) blev det alldeles lockigt.... vad gjorde jag för fel??? Nån som vet?? :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?