Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av melon
Majaå skrev:Ärmfråga: ni som stickat ärmen runt, blir inte mönstret förskjutet då i det som annars skulle vara sömmen? Eller syns det inte? Lurar på hur jag ska göra här.
Ja det blir ju förskjutet en maska men jag har hellre en liten förskjutning än en söm där. Jag tycker inte det syns så himla mycket. Om du vill se hur det kan bli innan du bestämmer dig kan jag visa foto :D
Användarens profilbild
Av Mosan
Ponyo skrev::duh:
Jag glömde min halvblöta blockning under bäddmadrassen.

Mellan handdukar. I en extremt torr lägenhet. Tror ni den möglar?
Ska jag be grannen gå in och dra undan madrassen?
Jag skulle nog göra det för säkerhets skull men jag tror inte det är någon fara.
Användarens profilbild
Av Mosan
Puh, ja de där trefärgsvarven tar sin lilla tid. Just som jag tyckte det flöt på så bra. :roll:
Av Ponyo
Mosan skrev:Puh, ja de där trefärgsvarven tar sin lilla tid. Just som jag tyckte det flöt på så bra. :roll:
Eller hur! Jag var kaxig först, men trefärgsvarv skippar jag gärna i framtiden. Men jag gör det kanske ändå på ärmen, för det är så korta varv.
Användarens profilbild
Av Majaå
melon skrev:
Majaå skrev:Ärmfråga: ni som stickat ärmen runt, blir inte mönstret förskjutet då i det som annars skulle vara sömmen? Eller syns det inte? Lurar på hur jag ska göra här.
Ja det blir ju förskjutet en maska men jag har hellre en liten förskjutning än en söm där. Jag tycker inte det syns så himla mycket. Om du vill se hur det kan bli innan du bestämmer dig kan jag visa foto :D
Det förstås, sömmen syns ju också, men orkar du ser jag gärna en bild! Tack snälla för svaret!
Användarens profilbild
Av melon
Majaå skrev:
melon skrev:
Det förstås, sömmen syns ju också, men orkar du ser jag gärna en bild! Tack snälla för svaret!
Jag fixar!
Användarens profilbild
Av Majaå
Å, det är ju jättefint! Och förskjutningen syns ju mindre än en söm, så jag tror jag gör som du. Tack!
Användarens profilbild
Av melon
Ponyo skrev:Jag kör med öppen uppläggning, eftersom jag brukar ha problem med för korta ärmar.
Det gör du nog klokt i! Jag tyckte ärmen verkade rätt kort och la till ett par centimeter extra, och jag gillar inte för långa ärmar.
  • 1
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33
  • 47
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?