Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av hörnsten
Ja hade det gått att söka hade jag gjort det, men jag orkar inte leta.

Jag kan inget om sånt här så jag blir bara yr av att försöka förstå skillnaderna.
Kollat på de billigare varianterna av singer, pfaff och husqvarna. Är någon att föredra framför det andra? Något viktigt att tänka på?
Annat märke jag missat?

:help:
Användarens profilbild
Av Fryle
Jag har en gammal Pfaff Hobbylock som jag köpt begagnad. Den är fyrtrådig, ganska enkel (lätt-trädd) och alldeles tillräcklig för mig. Köp inte Yamata och liknande billig-märken, de är skräp. Märkena du nämner är bra tror jag. Även Elna ska väl vara bra?
Då verkar jag tänka rätt i alla fall. :D

Alla jag kollat på har varit fyrtrådiga, haft diffrentialmatning och lätt, färgkodad trädnig. Hittar verkligen inga uppenbara skillnader. :hellu:
Användarens profilbild
Av Scilla
hörnsten skrev:Ja hade det gått att söka hade jag gjort det, men jag orkar inte leta.

Jag kan inget om sånt här så jag blir bara yr av att försöka förstå skillnaderna.
Kollat på de billigare varianterna av singer, pfaff och husqvarna. Är någon att föredra framför det andra? Något viktigt att tänka på?
Annat märke jag missat?

:help:
Jag har en Brother som jag beställt billigt från England som många andra här. Är jättenöjd med den.
Åh, brother har jag kollat på förut men nu hade jag helt glömt.

Hur funkar det att beställa från england? Rekommenderar du en specifik butik? Hur går det om man skulle behöva utnyttja garantin om något går sönder?
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?