Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av sussie
Jag undrar hur ni som inte har vagn med er på stan gör när ni är ensamma och behöver gå på toa (offentlig toalett)
Kanske en konstig fråga men jag vill inte sätta ner barnet på golvet
Tycker att offentliga toaletter är snuskiga och skitiga, även om de ser städade ut och jag håller mig så länge det går, men ibland måste man.....
Som tur är har jag alltid vagnen med mig när jag är ute
Kom och tänka på frågan sist jag var i stan och knappt anv vagnen
Av Ponyo
Aningen får barnet sitta kvar på mig. Eller så lägger jag honom på skötbordet (brukar dock alltid lägga skötväskans skötbädd under honom) som finns bredvid toan. Men bara om jag kan hålla i honom från toan.
Användarens profilbild
Av Anna
Låter barnet sitta kvar i sjalen/selen, eller flyttar till mage i sjal/sele om jag bär på ryggen. Lite får man puffa upp barnet lite så det går att sitta och går sedan på toa som vanligt.
Användarens profilbild
Av marmite
Althea skrev:Glad att ha sele med så bebis kan vara på mig. Vagnen får ju inte plats på alla toaletter och skötbordet sätter de ovanför toastolen!
:lol: ja, då skulle det ju bli ganska obekvämt att fälla det och kissa samtidigt... Och svårt att hålla en hand på bebis om man inte är babian :lol:
Användarens profilbild
Av Sanna81
Jag brukade också ha kvar barnet i sjalen eller selen, men minns att jag flera gånger funderade på hur föräldrar med vagn gör, särskilt om barnet sover i vagnen, då är det ju inte alltid så lätt att ta upp bebisen i famnen.
Av Althea
sussie skrev:När jag är på stan med vagn, så går jag till de toaletter som är stora nog att få plats vagnen.
Ex i Malmö källaren på hansa
Just, jag har ju oftast ett större barn med som plötsligt skriker "kissis!" så jag springer till den som är närmast och skyndar mig att gå själv innan de låser upp dörren och är på väg ut.
marmite skrev:
Althea skrev:Glad att ha sele med så bebis kan vara på mig. Vagnen får ju inte plats på alla toaletter och skötbordet sätter de ovanför toastolen!
:lol: ja, då skulle det ju bli ganska obekvämt att fälla det och kissa samtidigt... Och svårt att hålla en hand på bebis om man inte är babian :lol:
:Hahaa: Jag ser det bara allt för tydligt.

Jag har nog många gånger gått på toa med liten i sjalen eller i knät. Och det går ju jättebra tills de börjar prata :roll: Det var inte jätteroligt när J ropade inne på en offentlig toalett att: Nu kommer bajset!!!
Användarens profilbild
Av anna76
Nina & lilla J skrev:
marmite skrev:
:Hahaa: Jag ser det bara allt för tydligt.

Jag har nog många gånger gått på toa med liten i sjalen eller i knät. Och det går ju jättebra tills de börjar prata :roll: Det var inte jätteroligt när J ropade inne på en offentlig toalett att: Nu kommer bajset!!!
:app:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?