- tis okt 30, 2007 22:41
Har läst här under några månader i väntan på att mitt blivande "sjalbarn" ska komma.
NU kan jag äntligen meddela att jag är helt frälst!
Vår lilla fröken Liwa kom i fredags 26/10.
Jag har haft på känn att jag skulle behöva bära mer denna gång. Har alltså skaffat trikåsjal + MeiTai denna gång till skillnad med vår tidigare dotter Nova som blev buren i en babybjörn (som hon växte ur snabbt) och en Everest bärstol (som jag upplevde som väldigt klumpig). Redan nu på BB har vår senaste lilla fröken gjort klart att hon inte vill ligga i någon balja och sova, utan bli buren så mycket som möjligt.
Har alltså redan invigt vår Moby Wrap, och jag och Liwa är supernöjda!
Jag slipper ryggont, får händerna fria och Liwa tycker det är supermysigt.
Ser fram emot att få använda fler bärhjälpmedel!
NU kan jag äntligen meddela att jag är helt frälst!
Vår lilla fröken Liwa kom i fredags 26/10.
Jag har haft på känn att jag skulle behöva bära mer denna gång. Har alltså skaffat trikåsjal + MeiTai denna gång till skillnad med vår tidigare dotter Nova som blev buren i en babybjörn (som hon växte ur snabbt) och en Everest bärstol (som jag upplevde som väldigt klumpig). Redan nu på BB har vår senaste lilla fröken gjort klart att hon inte vill ligga i någon balja och sova, utan bli buren så mycket som möjligt.
Har alltså redan invigt vår Moby Wrap, och jag och Liwa är supernöjda!
Jag slipper ryggont, får händerna fria och Liwa tycker det är supermysigt.
Ser fram emot att få använda fler bärhjälpmedel!
Jag är stolt mamma till 2 barn här på jorden och en liten stjärna på himlen.
Lillan född okt -07 bärs sällan numera men i så fall i batikfärgad grön Gås, ringsjal eller i hemsydd sele
Lillan född okt -07 bärs sällan numera men i så fall i batikfärgad grön Gås, ringsjal eller i hemsydd sele