Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av melon
Ponyo skrev:
Mosan skrev:Jag har tappat en maska och såklart inte märkt det. :roll: Nu har jag fångat upp den med en virknål och lirkat den 4 varv upp men det är fortfarande 6 varv kvar och få upp den men det supertight mellan maskorna. Det är som tur är mitt i steeken på koftan. Men vad gör jag nu. Ska jag fästa den och bara göra en ny eller vad är smartast?
Har aldrig tappat en maska såhär förut!
:help:
Tur att det är i steeken. Jag skulle nog fästa den om den inte går att plocka upp. Den ska ju ändå klippas i.
:iagree:

Jag hade bara trätt en garnände igenom maskan så att det inte rymmer.
Av Britt
Är det någon som gjort stora sockor? Jag behöver lite mått på hur stora sockor som behövs till en person med skostorlek 48. Jag stickar med OPAL-garn och har lagt upp 84 m vilket verkar bli bra på omkretsen, men sedan då? Jag har snart gjort 20 cm av skaften. Hur långa ska de vara och sedan hällappen och själva foten? Någon som gjort några liknande?
Användarens profilbild
Av Mosan
melon skrev:
Ponyo skrev:
Mosan skrev:Jag har tappat en maska och såklart inte märkt det. :roll: Nu har jag fångat upp den med en virknål och lirkat den 4 varv upp men det är fortfarande 6 varv kvar och få upp den men det supertight mellan maskorna. Det är som tur är mitt i steeken på koftan. Men vad gör jag nu. Ska jag fästa den och bara göra en ny eller vad är smartast?
Har aldrig tappat en maska såhär förut!
:help:
Tur att det är i steeken. Jag skulle nog fästa den om den inte går att plocka upp. Den ska ju ändå klippas i.
:iagree:

Jag hade bara trätt en garnände igenom maskan så att det inte rymmer.
Jag fick upp den, lite halvkonstig väg men det gör ju inte så mkt. Hade varit värre i mönsterstickningen.
Av Ponyo
melon skrev:Oooooo söta Ponyo :heart: Ett hjärtligt tack! Jag blev SÅ lycklig av överraskningen som du skickat till mig. Vilken jättemysig bok och vilka fina modeller. Jag har redan lust att sticka flera av dem :loving:
:app:
Vad roligt att den kom redan idag.
Din skulle ta längre tid än min pga paketinslagningen, men min kom till posten idag.
Jag som längtar efter att bläddra i den.
Tänkte att den skulle passa dig. :mrgreen:

Och DU ska ha ett stort tack för ullpeppen jag fick i vintras. Massor av underbar ull :loving:
Användarens profilbild
Av melon
Ponyo skrev:
melon skrev:Oooooo söta Ponyo :heart: Ett hjärtligt tack! Jag blev SÅ lycklig av överraskningen som du skickat till mig. Vilken jättemysig bok och vilka fina modeller. Jag har redan lust att sticka flera av dem :loving:
Din skulle ta längre tid än min pga paketinslagningen, men min kom till posten idag.
Lustigt att min var snabbare. Den passar absolut, jag planerar redan :app:
Av Ponyo
melon skrev:
Ponyo skrev:
Och DU ska ha ett stort tack för ullpeppen jag fick i vintras. Massor av underbar ull :loving:
Användarens profilbild
Av melon
Ponyo skrev:
melon skrev:
Ponyo skrev:
Jag lyckades ju få fast dig :vågen:
Av Ponyo
melon skrev:
Ponyo skrev:
melon skrev:
Ponyo skrev:
Jag lyckades ju få fast dig :vågen:
Verkligen :lol:
  • 1
  • 170
  • 171
  • 172
  • 173
  • 174
  • 219
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?