Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av telistant
ellla skrev:
telistant skrev:Vad mycket fint!

Hur gör man o får ihop alla ringarna? :hmm:
Man särar ringarna och sen viker man ihop dem där de ska vara :)
Så man använder färdiga ringar?
Av Sofie
Man kan köpa färdiga ringar eller göra själv.

Åh, när vi får färdiginrett vår snickarbod i boden så ska vi ha lite silversmedja :loving:
Jag har gjort såna där smycken, ifrån en bok. Då köpte jag silvertråd och virade på mässingsstång och sågade upp ringar själv.
Gjorde ett par örhängen till svärmor, ett halsband t maken och ett armband till mig. Har en del material kvar.

Det är kul och lite meditativt. Sånt jag ska göra mer av när barnen är lite större :)
Användarens profilbild
Av telistant
Ja Sofie, barnen får bli lite större, inte mycket egentid nu inte :lol: Jag har massor av pysselmaterial som inte blir något men jag skulle vilja ha tid o ork till mer pyssel.
Av Sofie
telistant skrev:Ja Sofie, barnen får bli lite större, inte mycket egentid nu inte :lol: Jag har massor av pysselmaterial som inte blir något men jag skulle vilja ha tid o ork till mer pyssel.
+1
:lol:
Användarens profilbild
Av SCSI
... jag har början på en ringbrynja liggande i en låda nånstans. Det kanske vore bättre att ge sig på att göra smycken som blir klara nångång. :oops: (eller kommer jag mig bara för att köpa ringar skulle jag nog kunna bygga klart den - jag började ambitiöst och gjorde egna ringar av najtråd. Det var jobbigt)

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?