Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av CasaMia
Så Aldoria är en riktig tunnis alltså?
Kanske man skulle prova en sån oxå då, eftersom jag nog är ganska varm av mig (och yngsta dottern är en kamin när hon sover, så det kanske blir så med mini oxå)
Vad brukar de kosta begagnat?
Användarens profilbild
Av God_cares
Cisco skrev:Precis mina funderingar här!
Begagnad trikåsjal - blir det inte för uttöjt..? :roll: Jag var först inne på att hitta en Sino, men beslutade mig för an Aldoria för bebis kommer mitt i sommaren och jag blir så varm... Så verkar många tycka den är svajjig.. :roll:
Hur resonerar du nu, God_cares?
Jag har inte resonerat färdigt :hmm: Med L hade jag mei tai och gauze från början men nu har jag sålt gauzen och har en WBB och en Zara original istället och dem har jag inte testat i riktigt varmt väder. Svårt är det!
Användarens profilbild
Av anna76
Kan du inte recensera den när du har provat lite? Är sugen på en Aldoria när liten kommer till hösten... :mrgreen:
Användarens profilbild
Av Cisco
En ny aldoria kostar ca 700kr. Jag köpte precis en beg i fint skick för 400kr. Utgångspriset var satt t 500.
Av LillaGrodan
Aborre skrev:Nu klämmer jag mig in här i tråden, ni måste ju ha lite koll på marknaden och vad de brukar kosta begagnat. Jag har en Aldoria och en Sino som jag funderar på att sälja men det var länge sen jag kikade på trikåsjalar så jag vet inte alls vad som är lämpligt pris, har ni några prisspann som är rimligt för mig?
Jag köpte min begagnade sino nu för 400:-. Den var i nästan nytt skick. Mycket sparsamt använd till ett barn. Jag använde min gamla till två barn och sålde den för 350 för ett par år sedan.....om jag inte missminns mig. De brukar ligga där någonstans 3-400 beroende lite på skick. Aldoria vet jag inte. Sino-marknaden är dock het just nu :-).
Av sjala
Vil bare informere om at Sino igjen er kommet i produksjon, i første omgang i fargene sort, hvit og mørkeblå.
Distributør i Sverige er Babydesign, som også er tilverkare av Aldoria.
Privatkunder kan også kjøpe direkte fra Babydesign, og nok snart også fra andre butikker :)
Av LillaGrodan
sjala skrev:Vil bare informere om at Sino igjen er kommet i produksjon, i første omgang i fargene sort, hvit og mørkeblå.
Distributør i Sverige er Babydesign, som også er tilverkare av Aldoria.
Privatkunder kan også kjøpe direkte fra Babydesign, og nok snart også fra andre butikker :)
Såg det. Vad bra att de tagit den i nyproduktion. Har varit saknad. Hoppas att den kommer i fler färger som tidigare.
Användarens profilbild
Av Cisco
Nu kommer en liten utlovad recension!
Aldorian var fantastisk! Lätt att knyta bra, sval och skön, bland det mjukaste jag känt på och väldigt trevlig att bära i! Bara plus från min sida :loving:

Har min till försäljning nu då jag tycker bebisen blivit för tung att bära i den nu.
Av LillaGrodan
Cisco skrev:Nu kommer en liten utlovad recension!
Aldorian var fantastisk! Lätt att knyta bra, sval och skön, bland det mjukaste jag känt på och väldigt trevlig att bära i! Bara plus från min sida :loving:

Har min till försäljning nu då jag tycker bebisen blivit för tung att bära i den nu.
Vad kul att du blev så nöjd. Jag är väldigt nöjd med min sino också även om det var en gammal bekant så inga direkta överraskningar. Någon aldoria lär jag aldrig testa eftersom det inte blir fler barn här. Men värd att rekommendera till andra med andra ord :D .

Den här tråden har liksom fallit i gl&o[…]

Min partner gick bort för en tid sedan och ja[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?