Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Ponyo
Spännande :app:
Kan tyvärr inte se något.
Om du vågar kan du färga över den med svagt svagt svart eller brunt, så blir färgerna dovare.
Av Kyltsi
berit skrev:äsch, funkade ju inte!

Hur gör en för att länka bilder från facebook? Är det svårt?
Du kopierar bara bildwebbadressen och klistrar in mellan imagetaggarna
[img]bildwebaddress_ska_in_här[/img]
Jag är dock lite osäker på om man måste ha inställningen "offentlig" eller inte på bilden på facebook för att sen ska synas här
Av Ponyo
berit skrev:Bild
Det går i stort sett bara att se bilder som slutar med en filändelse. Som .gif eller .jpg
Användarens profilbild
Av berit
Aaaargh!!! :gaah: :gaah:

Gjorde bilderna offentliga på facebook, men det vill inte ändå! :gaah:

Men i alla fall. Tack för tips Ponyo, men jag tror inte jag vågar mig på färgningsexpriment. Om koftan blir fruktansvärd när den är klar kanske jag får försöka med nåt men nu får det vara som det är. Ska bli skoj att sticka med så fina färger :D .

Men jag har lite svårt att komma igång. Har en, eller kanske två, färger kvar att nysta och sen är det bara att tuta och köra. Ändå har jag inte nystat när jag hade tid igår på kvällen eller nu idag. Undrar om jag har rampfeber, hehe. Eller prestationsångest. Eller om det bara är himla gött att ha hela projektet framför mig, så att jag inte vill börja för den sakens skull.

Tillägg: ser nu era svar. Vad betyder det du skriver Ponyo - att den går att kopiera och titta på i annat fönster?

Och vilka bilder slutar på .gif och jpg. Handlar det om vad jag har för bildbehandlingsprogram i min egen dator? Eller är det en inställning jag kan göra på facebook?
Av Ponyo
Jag fixar inte från Facebook själv. Jag brukar lägga upp via en wordpressblogg. Då kan jag göra det via telefonen.

Här är Berits bild:
Bild
Användarens profilbild
Av berit
Åh, tack ponyo!

Du svarar alltid på mina frågor :heart: . Som ett uppslagsverk!

Men visst blir en sugen på att äta upp garnnystanen. Ser ut som sorbet tycker jag! Hoppas det blir fint när jag stickar också. Hur går det för dig? KOmmer du framåt?
Användarens profilbild
Av tweed
Konstigt det här med bilderna :hmm: Jag har ett stängt album på fb som jag har för att ladda upp bilder som jag bara vill visa här men inte vill ska komma upp i loggen, det funkar hur bra som helst.
Av Ponyo
berit skrev:Åh, tack ponyo!

Du svarar alltid på mina frågor :heart: . Som ett uppslagsverk!

Men visst blir en sugen på att äta upp garnnystanen. Ser ut som sorbet tycker jag! Hoppas det blir fint när jag stickar också. Hur går det för dig? KOmmer du framåt?
Jag är ju trots allt webdesigner, så jag ska kunna sådana här saker. 8)
Användarens profilbild
Av Mosan
Ponyo skrev:Jag fixar inte från Facebook själv. Jag brukar lägga upp via en wordpressblogg. Då kan jag göra det via telefonen.

Här är Berits bild:
Bild
Fint!
  • 1
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 47
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?