Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av sabe
Nu har jag lyckats få till det bra med trikåsjal och lilla E och börjar känna mig lite sugen på vävd. Förutom trikåsjalen (Mysak som jag fick av en snäll sjalbanare :heart: )har vi en sliten Manduca som är fullt funktionsduglig men känner inte att jag kan sätt E som bara är en månad i den. En ringsjal som jag också ser som något vi använder när hon vuxit till sig lite.

Om jag skulle försöka hitta en vävd vad ska jag satsa på i så fall? :hmm: Jag tycker Gås och WBB är de enda som jag tycker ligger bra prismässigt i nypris och jag har förstått att åsikterna vad det gäller tunna sommarsjalar går isär en del. Men kanske vore det en bra idé när det blir sommar snart?

Annars vet jag inte alls jag tycker färgen är viktigt allra helst vill jag ha en brun sjal (i annat fall blå eller svart)och finast tycker jag Zara coffee ser ut, BB-slen tycker jag också har en fin sjal i den färgen, men BB-slen tycker jag inte jag har hört mycket om. Vad tycker ni om den? I varje fall kommer jag i så fall leta på andra hands marknaden om det är sjalar över 1000 lappen som jag ska satsa på.
Av Ponyo
Vill du låna min bruna skrynkliga gås? Jag bär ändå helst i MT, och det känns så dumt att sjalarna bara ligger.
Den är 5,2 m
Användarens profilbild
Av sabe
Ponyo skrev:Vill du låna min bruna skrynkliga gås? Jag bär ändå helst i MT, och det känns så dumt att sjalarna bara ligger.
Den är 5,2 m
Javisst gärna det :D
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
BB-Slen tycker jag verkar riktigt trevlig. Den min kompis hade var då mjuk och gosig iaf! :D

Just de kraftigare vävda sjalarna tycker jag bara är bättre när de är begagnde så jag tycker att du gör helt rätt som kollar beg. marknaden. :tumup:
Användarens profilbild
Av Carolinah
Tipsar om att du kan köpa en Ellevill Zara chocco el original på mormors lilla kråka för strax över 500 kr!
Användarens profilbild
Av isbl
Jag gillar Zara som liten-bebis-sjal. Jag hade också en Mysak, men prövade Zaran när han var cirka en månad och tyckte det var jättestor skillnad i avlastning. Nu har jag en gammal version av Zara som bara är 60 cm bred, och det gjorde nog sitt till att det funkade så bra även till en liten bebis. I dagsläget, med en ganska lång bebis (69 cm, 7,7 kg) känns den lite svajig när jag gör omslutet kryss eller vad det nu heter (med smokingbälte), så nu föredrar jag en fullbred sjal till just den knytningen. Men gör man dubbelt kryss funkar den jättebra, just för att det inte blir så himla mkt sjal över axlarna. Så du kanske ska testa att efterlysa en old school-Zara? Eller köpa en med fullbredd till superpris på Mormors lilla kråka som du redan fått tips om :wink:
Användarens profilbild
Av Carolinah
isbl skrev:Jag gillar Zara som liten-bebis-sjal. Jag hade också en Mysak, men prövade Zaran när han var cirka en månad och tyckte det var jättestor skillnad i avlastning. Nu har jag en gammal version av Zara som bara är 60 cm bred, och det gjorde nog sitt till att det funkade så bra även till en liten bebis. I dagsläget, med en ganska lång bebis (69 cm, 7,7 kg) känns den lite svajig när jag gör omslutet kryss eller vad det nu heter (med smokingbälte), så nu föredrar jag en fullbred sjal till just den knytningen. Men gör man dubbelt kryss funkar den jättebra, just för att det inte blir så himla mkt sjal över axlarna. Så du kanske ska testa att efterlysa en old school-Zara? Eller köpa en med fullbredd till superpris på Mormors lilla kråka som du redan fått tips om :wink:
Man kan ju vika vävd sjal dubbel t pyttis, finns på youtube.
Användarens profilbild
Av isbl
Carolinah skrev:
isbl skrev:Jag gillar Zara som liten-bebis-sjal. Jag hade också en Mysak, men prövade Zaran när han var cirka en månad och tyckte det var jättestor skillnad i avlastning. Nu har jag en gammal version av Zara som bara är 60 cm bred, och det gjorde nog sitt till att det funkade så bra även till en liten bebis. I dagsläget, med en ganska lång bebis (69 cm, 7,7 kg) känns den lite svajig när jag gör omslutet kryss eller vad det nu heter (med smokingbälte), så nu föredrar jag en fullbred sjal till just den knytningen. Men gör man dubbelt kryss funkar den jättebra, just för att det inte blir så himla mkt sjal över axlarna. Så du kanske ska testa att efterlysa en old school-Zara? Eller köpa en med fullbredd till superpris på Mormors lilla kråka som du redan fått tips om :wink:
Man kan ju vika vävd sjal dubbel t pyttis, finns på youtube.
:duh: Smart! Fast blir det inte lite styvt?
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?