Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Dags att anmäla sig till remake-byte!
Ge din byteskompis något som ger en bättre värld :)

Efter diskussionerna i den här tråden http://www.sjalbarn.se/forum/viewtopic.php?f=5&t=219179 som LottaLuvin var klok och skapade verkar det som att de flesta är pepp på ett byte med remake eller hållbar utveckling som tema. Ta av vad du har och gör nåt fint eller köp nåt fint och gör nåt som är hållbart :) Ganska fria tyglar är det men jag ska uppdatera TS med mycket inspiration. :)

Anmälan senast 31 mars.
Skicka senast 28 april.

Anmäl dig till mig på PM och skriv adress samt eventuella allergier och om du har pälsdjur.

Pyssla på!
Senast redigerad av ellla den ons apr 24, 2013 10:07, redigerad totalt 4 gång.
Ellla: gillar det mesta och skriver mest nu för att göra en anmälningslista. Gärna i alfabetiskt ordnig.
exiteme Gillar allt utom beige och brunt.[/quote]
Snurrfian Gillar allt men inte helt rosa men å andra sidan har jag en dotter som är väldigt rosa. ;)
noranora skrev:Åh, vad jag vill vara med! Men bf var i förrgår, det kanske inte är så smart ... Eller om jag gör så att jag pysslar något först, och om jag hinner klart så anmäler jag mig sen? Det blir ju inte personligt anpassat, men det kanske är okej?
Du kanske kan hitta på nåt som verkligen alla vill ha?
"Snurrfian"]Ellla: gillar det mesta och skriver mest nu för att göra en anmälningslista. Gärna i alfabetiskt ordnig.
exiteme Gillar allt utom beige och brunt.[/quote]
Snurrfian Gillar allt men inte helt rosa men å andra sidan har jag en dotter som är väldigt rosa. ;)
Svealinneagillar retro och praktiska saker.
Först stod det helt still i mitt huvud när jag tänkte remake men så kom jag på en sak som jag velat testa jättelänge... Hoppas att det passar min byteskompis...

Ellla: gillar det mesta och skriver mest nu för att göra en anmälningslista. Gärna i alfabetiskt ordnig.
exiteme Gillar allt utom beige och brunt.
SaraLj Kan inte komma på ett byte då jag har blivit missnöjd med det som jag har fått, och jag har varit med i en hel massa, så jag gillar det mesta.
Skriver in mig i listan och kan fylla på med mer info sen om det behövs. :tumup:

SaraLj Kan inte komma på ett byte då jag har blivit missnöjd med det som jag har fått, och jag har varit med i en hel massa, så jag gillar det mesta.
Smultronbarn Gillar det mesta, men är väl inte dunderförtjust i brunt och rött ihop. :wink: Favvofärger: lila, fuchsia, mossgrönt + svart ihop med färg. Katt- och hästallergi finns i familjen, men brukar gå bra om vi vet om och kan "rolla av sakerna". Gillar kaffe, småkakor och lakrits i vårsolen på balkongen. :mums: Odlar pelargoner i fönstret och drömmar...
LottaLuvin: ...gillar naturmaterial, praktiska saker, färgglatt och väntar första ungen alldeles alldeles strax.
Smultronbarn Gillar det mesta, men är väl inte dunderförtjust i brunt och rött ihop. :wink: Favvofärger: lila, fuchsia, mossgrönt + svart ihop med färg. Katt- och hästallergi finns i familjen, men brukar gå bra om vi vet om och kan "rolla av sakerna". Gillar kaffe, småkakor och lakrits i vårsolen på balkongen. :mums: Odlar pelargoner i fönstret och drömmar...
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 8
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?