Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Joffsan
Min bror ska ha barn i sommar och jag hoppas kunna få in dem i bärandets underbara värld genom att ge dem en ergonomisk sele så de inte går och skaffar en babybjörn... :roll: Sjal får de låna men jag tror inte de kommer använda det faktiskt. Vi får se.

Hursomhelst, jag inser att det är länge sedan jag bar och ägnade mig åt att fundera över bärdon för jag har ingen aning :shock: om vilka selar som passar till pyttisar!

:help: Vad ska jag köpa?
Jag tycker om Manduca, men vet inte hur den är att bära i från pytte pytte då jag bar bara i sjal när dottern var alldeles ny.
Maken gillade att bära i Beco butterfly II när dottern var mindre men numera, dottern närmar sig 3, föredrar maken Manducan eller Ergon.
Vi har haft en hög med andra selen som varken jag eller maken riktigt gillat.
Så manduca eller beco butterfly II säger jag :)
Har aldrig använt någon av de som nämnts, däremot gillade jag Patapum till min pyttisbebis. Började med Angelpack, men den satt inte så bra på mig när hon var så pyttis.
Användarens profilbild
Av Fryle
Annars är ju Tricotti en knytfri sjal som jag tyckte funkade till en pyttis, även om det inte blir lika bra som med en knuten sjal:
Bild
Nackdelen är att den finns i olika storlekar, så samma kanske inte passar båda föräldrarna.

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?