Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Ponyo
Mosan skrev:
Ponyo skrev:
Mosan skrev:Måste scanna och printa mönstret, boken är ju skitstor att ha och göra med.
Printa ut pdfen som finns på orkneys hemsida.
Efter helgen kan du få en färglagd om du vill.
aha, finns det en sån. :tumup:
Står det länk i boken eller? Är inte hemma o kan kolla.
Jag postade en länk till den på sidan 2-3 typ. :tumup:
Användarens profilbild
Av berit
Nu har jag köpt garn :shock: det blev kampes. Hoppas det blir bra med färgerna - köpte på nätet så jag vet ju inte riktigt. Men nu får det vara så. Längtar tills det kommer!!
Användarens profilbild
Av berit
Insåg just att jag ju inte har mönstret. Hittar inte på garnkorgen. Vem var det som tipsade? Är på mobilen så jag får ingen överblick. Var köpte du på nätet?

Köper en hela tidningen eller enstaka mönster?
Användarens profilbild
Av Mosan
Ponyo skrev:
Mosan skrev:
Ponyo skrev:
Mosan skrev:Måste scanna och printa mönstret, boken är ju skitstor att ha och göra med.
Printa ut pdfen som finns på orkneys hemsida.
Efter helgen kan du få en färglagd om du vill.
aha, finns det en sån. :tumup:
Står det länk i boken eller? Är inte hemma o kan kolla.
Jag postade en länk till den på sidan 2-3 typ. :tumup:
Har jag missat det, tack!
Av gurkan
melon skrev:Bild
:app: :love:
Användarens profilbild
Av berit
Vad fint det blir melon!!!

Har du stickat steakar för ärmarna också? Och halsringningen - hur löste du den?
Användarens profilbild
Av Mosan
Ponyo skrev:
melon skrev:Bild
Snyggt! :love:
:iagree:
Så snyggt!
Användarens profilbild
Av glis
Den är så fin Melon, men det hoppas jag att jag sa i tisdags? Om inte så var det för att du frestade mig med spinnrocken.

Jag är klar med resåren på båldelen. Redigt tråkig bit men man vande sig ganska fort. Nu är det dags för mönsterutskrift för jag vill inte heller gå omkring med tjocka boken, inte ens hemma.
Användarens profilbild
Av melon
berit skrev:Vad fint det blir melon!!!

Har du stickat steakar för ärmarna också? Och halsringningen - hur löste du den?
Jag stickar ju ärmarna runt och tänkte sticka ihop dem med en steek emellan på var sida när jag maskat av för ärmhålen.

Halsringningen har jag inte kommit till än, jag stickar alla delar parallellt, men jag har tänkt att maska av för den och sedan lägga upp 5 nya maskor och göra en steek där också.
Användarens profilbild
Av Mosan
Vad halkigt garnet är! Är van vid att sticka med mycket mer motstånd! Jag stickar nästan alltid på metallstickor så nu funderar jag på att åka och köpa trä för att få lite mer stuns.
Användarens profilbild
Av glis
Jag har problem med mitt fokus. Nu har jag börjat med mönsterstickningen och är precis lika biten som ni andra som skrivit men samtidigt har jag jättefin ull på spinnrocken, sjalen i melongarn är på upploppet och till och med ullen på sländan frästar. Dessutom skiner solen och tösen vill gå ut.
Användarens profilbild
Av melon
glis skrev:Jag har problem med mitt fokus. Nu har jag börjat med mönsterstickningen och är precis lika biten som ni andra som skrivit men samtidigt har jag jättefin ull på spinnrocken, sjalen i melongarn är på upploppet och till och med ullen på sländan frästar. Dessutom skiner solen och tösen vill gå ut.
I hear you! Samma problem här.
  • 1
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 47
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?