Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Jag ligger lite efter här, vi har sjukstuga och så har jag bf i morgon. Men, men ...

Hur går det för er allihop, är listan uppdaterad? Har alla skickat/fått?

Och så vore det jättekul att få se fler bilder. :kamera:

Kan vi inte också skriva vilka böcker vi skickat/fått?

Jag ska försöka föregå med lite gott exempel under dagen och fota allt fint jag fick :lol: (Utom godsakerna, som är vääääldigt slut vid det här laget.)
noranora skrev:Jag ligger lite efter här, vi har sjukstuga och så har jag bf i morgon. Men, men ...

Hur går det för er allihop, är listan uppdaterad? Har alla skickat/fått?

Och så vore det jättekul att få se fler bilder. :kamera:

Kan vi inte också skriva vilka böcker vi skickat/fått?

Jag ska försöka föregå med lite gott exempel under dagen och fota allt fint jag fick :lol: (Utom godsakerna, som är vääääldigt slut vid det här laget.)
Om man läser i tråden verkar listan stämma. Smultronbarn skrev att hon ska skicka imorgon den 12:e mars. Och då kan man kanske anta att det är skickat? Men det syns inte att det kommit fram.
Smultronbarn skrev:Imorrn går mitt paket iväg, förlåt kära mottagare att du fått vänta så länge! Jag har stoppat i lite extra i det som plåster. :tumup: Hoppas du ska gilla bok, pyssel och smask! 8)
Varken Fulfot eller HPe har bekräftat att de fått paket i tråden.
Jag fick Jacobs Värld som handlar om en pojke med aspergers som misstänks för mord.
Eftersom vi misstänker att vår största har högfungerande autism så ligger den extra varmt om hjärtat, den är jättebra!

Bild
Vad bra att den var bra! Sånt är ju så svårt att veta när man inte har läst dem själv!
Jag fick Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann, en riktigt härlig bok som jag läste på en gång och nu går och klappar lite på och ler åt något jag kom på ur boken!
Fulfot skrev:
ellla skrev:Varken Fulfot eller HPe har bekräftat att de fått paket i tråden.
Inget paket här ännu.
Inget här eller, men har en aning om att det kan vara på väg. ;)
Kesti skrev:
HPe skrev:
Fulfot skrev:
ellla skrev:Varken Fulfot eller HPe har bekräftat att de fått paket i tråden.
Inget paket här ännu.
Inget här eller, men har en aning om att det kan vara på väg. ;)
Stämmer :rodna:
Anade det när jag frågade vad du skulle pyssla & du bara pratade tyger, inte VAD och sen sa att du skulle pyssla när jag åkt hem. :Hahaa: :app:
Ellasario skrev:Jag fick Jacobs Värld som handlar om en pojke med aspergers som misstänks för mord.
Eftersom vi misstänker att vår största har högfungerande autism så ligger den extra varmt om hjärtat, den är jättebra!

Bild
Åh jag bara älskar den boken!! :heart:

Jag fick mycket riktigt Bitterfittan, har bara läst 1/3 av den än men jag är glad att jag fick den - hade som sagt inte köpt den själv :)
Ellasario skrev:
Smultronbarn skrev:
annelithor skrev:Vad skönt att paketet kom fram & ber tusen gånger om ursäkt för den enorma förseningen!!! :oops: Hoppas du gillar boken & det var ju där chokladen skulle vara :D :D

lewellyn skrev:Jag fick mitt i går! Chokladen åkte ner i magen på en gång :oops: och boken är nog inget jag hade köpt själv, men läst mycket om så det blir spännande läsning... :) Tackar!

Bild
Blir så nyfiken, vad är det för en bok? :D
Jag gissade på bitterfittan, och hade rätt. :P
Googlade och framsidesbilden passade :)
Aha, tyckte att jag kände igen omslaget. Har inte läst den ännu dock.
annelithor skickat fått
Ellasario skickat fått
ellla skickat fått
Fulfot Skickat ej fått
HPe skickat ej fått
Lewellyn skickat fått
Kesti ej skickat fått
noranora skickat fått
Sara skickat fått
Smultronbarn skickat fått
Snurrfian skickat fått

Jo jag har skickat, men glömt ändra. En miss i kommunikationen här hemma gjorde dock att paketet postades denna vecka (och tyvärr inte innan helgen som jag först tänkt). Så det borde vara framme hos min mottagare senast imorrn! :tumup:
Smultronbarn skrev:Har mitt paket kommit fram ännu? :bryn:
Tack Smultronbarn! :heart: Nu är paketet framme! Uppskattar att du har valt en bok som du tycker om! Kul att den var på engelska, då kanske den varar lite längre. Jag ser fram emot att läsa den! Det fina bokfodralet ska jag prova på en annan bok. Kaffet blir till frukost imorgon. Visst var det bryggkaffe? Godsakerna ska ätas tillsammans med boken.
annelithor skickat fått
Ellasario skickat fått
ellla skickat fått
Fulfot Skickat fått
HPe skickat ej fått
Lewellyn skickat fått
Kesti ej skickat fått
noranora skickat fått
Sara skickat fått
Smultronbarn skickat fått
Snurrfian skickat fått
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?