Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av CAKirre
Elflin skrev:
CAKirre skrev:
Trulsamin skrev:Jag var där på lördagen, men gud vad mycket folk det var...
Undrar om det var dig jag såg... Hade du en dotter på ryggen, buren i randig sjal, varav en av färgerna var grön? :hmm:
Var en bit ifrån, men hade lite lust att ropa "plastpåse" för att se om man skulle få något svar. ;)
Jag var där på lördagen och bar min dotter i en grön sjal (hoppediz Panama) fast den är tvåfärgad och inte randig.
Då var det nog dig jag såg! Jag minns bara att jag såg ett stort grönt parti på sjalen och att det var någon mer färg. Sedan var det en lite större flicka bak på ryggen. Anledningen till att jag vände mig om och tittade var att min svärmor undrade varför en vuxen kvinna gick runt och gjorde en massa konstiga ljud. Jag tittade bakåt och såg flickan på ryggen och sa; "Det var nog inte hon, det var nog hennes dotter hon har på ryggen". Svärmor hade inte sett det, men tyckte det var praktiskt och så fnissade hon över att hon trodde det var mamman som gick runt och gjorde ljud.
Användarens profilbild
Av Elflin
:fnissa: Då var det nog oss du såg! Lilla L är 4 1/2 år och var ganska trött på slutet. Jag bär inte så ofta längre men vi hade gjort ett avtal, antingen höll hon i oss eller så fick hon sitta i sjalen. Men hon var trött och tyckte det var lite obehagligt med allt folk som trängdes så hon satt nästan hela tiden i sjalen.
Användarens profilbild
Av Trulsamin
Elflin skrev:
CAKirre skrev:
Trulsamin skrev:Jag var där på lördagen, men gud vad mycket folk det var...
Undrar om det var dig jag såg... Hade du en dotter på ryggen, buren i randig sjal, varav en av färgerna var grön? :hmm:
Var en bit ifrån, men hade lite lust att ropa "plastpåse" för att se om man skulle få något svar. ;)
Jag var där på lördagen och bar min dotter i en grön sjal (hoppediz Panama) fast den är tvåfärgad och inte randig.
Och jag hade mina barn på Leos lekland medan jag var där inne ;)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?