- mån mar 18, 2013 07:58
Elflin skrev:Då var det nog dig jag såg! Jag minns bara att jag såg ett stort grönt parti på sjalen och att det var någon mer färg. Sedan var det en lite större flicka bak på ryggen. Anledningen till att jag vände mig om och tittade var att min svärmor undrade varför en vuxen kvinna gick runt och gjorde en massa konstiga ljud. Jag tittade bakåt och såg flickan på ryggen och sa; "Det var nog inte hon, det var nog hennes dotter hon har på ryggen". Svärmor hade inte sett det, men tyckte det var praktiskt och så fnissade hon över att hon trodde det var mamman som gick runt och gjorde ljud.CAKirre skrev:Jag var där på lördagen och bar min dotter i en grön sjal (hoppediz Panama) fast den är tvåfärgad och inte randig.Trulsamin skrev:Jag var där på lördagen, men gud vad mycket folk det var...Undrar om det var dig jag såg... Hade du en dotter på ryggen, buren i randig sjal, varav en av färgerna var grön?![]()
Var en bit ifrån, men hade lite lust att ropa "plastpåse" för att se om man skulle få något svar.
Mamma till Tösen född feb -15
Kaninerna Salma dec -10 till juli -19 och August juni -11 till jan -19
Jag vill helst inte bli citerad.
Kaninerna Salma dec -10 till juli -19 och August juni -11 till jan -19

Jag vill helst inte bli citerad.