- tor mar 14, 2013 07:17
Vi får ställa in Malmö. Iaf denna helg. För både maken och äldsta sonen har sprungit i skytteltrafik till toan i natt 

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
Ponyo skrev:Vi får ställa in Malmö. Iaf denna helg. För både maken och äldsta sonen har sprungit i skytteltrafik till toan i nattAjdå. Vad tråkigt. Hoppas de blir bättre snart.
Fryle skrev:Jag är hemma med febersjuk son idag och med största sannolikhet imorgon med.Nej, men.Lördag-söndag har vi annat inplanerat, så det ser inte ut att bli någon symässa för min del i år.
CAKirre skrev:Vi åker till mässan idag.
Om ni ser någon med en stor axelväska i rosanyans och vitt tyg och som är kortklippt är det allra troligast jag. Ni kan ju testa med att säga "plastpåse"
Fryle skrev:Vi var där idag och det var en hel del folk, men inte överfullt på något vis. Vi fick prova på det vi ville (Men de som kom i sista minuten till en av workshoparna fick inte plats. Dock var det en till lite senare, så om de var i tid till den kanske de fick vara med då.)Vad mysigt
Jag köpte faktiskt ingenting, det var nog det bästa av allt. Jag såg massor av fina garner och en del tyger, för att inte tala om knapparna bland de isländska garnerna.
En borste satte jag, det var riktigt roligt!. Dottern gjorde också en borste. Hon broderade en handduk på maskin och flätade ett armband också. När vi gick hem konstaterade dottern att hon vill att vi går på mässan nästa år igen. För oss var det lite bra med en mamma-dotter-dag också
.
Trulsamin skrev:Jag var där på lördagen, men gud vad mycket folk det var...Undrar om det var dig jag såg... Hade du en dotter på ryggen, buren i randig sjal, varav en av färgerna var grön?
Fryle skrev:Nu har vi stuvat om våra planer, så kanskekanskekanske åker dottern och jag till symässan imorgon!Tyvärr såg jag er inte. Inte vad jag vet iallafall.![]()
Om ni ser oss så plastpåsa gärna!![]()
Signalement: Jag har lång fläta och dottern använder vit käpp.
CAKirre skrev:Fast vi var där idag och du igår som jag förstått det och är du inte synsk så förstår jag om du inte såg varken mig eller dottern.Fryle skrev:Nu har vi stuvat om våra planer, så kanskekanskekanske åker dottern och jag till symässan imorgon!Tyvärr såg jag er inte. Inte vad jag vet iallafall.![]()
Men det var galet mycket folk!![]()
Vi hade väldigt trevligt och såg mycket fint, men var ändock lite besvikna, trodde det skulle vara lite mer tillbehör och mönster och inte så mycket pärlor och quilting (svärmor rös, hon tycker sånt är urtråkigt).
CAKirre skrev:Jag var där på lördagen och bar min dotter i en grön sjal (hoppediz Panama) fast den är tvåfärgad och inte randig.Trulsamin skrev:Jag var där på lördagen, men gud vad mycket folk det var...Undrar om det var dig jag såg... Hade du en dotter på ryggen, buren i randig sjal, varav en av färgerna var grön?![]()
Var en bit ifrån, men hade lite lust att ropa "plastpåse" för att se om man skulle få något svar.
Fryle skrev:Ah! Jag måste ha slarvläst, trodde du skrev det på lördagen.CAKirre skrev:Fast vi var där idag och du igår som jag förstått det och är du inte synsk så förstår jag om du inte såg varken mig eller dottern.Fryle skrev:Nu har vi stuvat om våra planer, så kanskekanskekanske åker dottern och jag till symässan imorgon!Tyvärr såg jag er inte. Inte vad jag vet iallafall.![]()
Men det var galet mycket folk!![]()
Vi hade väldigt trevligt och såg mycket fint, men var ändock lite besvikna, trodde det skulle vara lite mer tillbehör och mönster och inte så mycket pärlor och quilting (svärmor rös, hon tycker sånt är urtråkigt).
We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]
The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]
All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]
this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?