Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Det är vååår och skaparlusten anfaller, och jag är höggravid och kan inte bygga växthus eller göra andra tunga och vighetskrävande pyssel.. men ett litet lagom GDS-byte-pyssel vore alldeles underbart!
Är det för tätt inpå förra bytet, eller är ni redo...?

(..och vad vill ni isf ha för tema? Jag röstar för nåt vårrelaterat.)
*tassar lite* remake skrämmer mig lite... Sånt är jag urusel på.. :rodna:
Åhh, jag tassar. Måste fundera hårt om jag kan ta mig tid. För jag HAR inte tid, men det är ju så roligt :loving:

Ang remake eller inte, känns det orättvist och säga att man får göra vilket som?
Jag gör gärna vilket som, och det spelar mig ingen roll om det jag får är remake eller inte.

Visst finns det en ekonomisk faktor, men den ligger ju hos den som gör saken, inte den som får den. Eller?
För även de "billiga" remake jag fått har varit jättefina och skule utan tveka tävla med de "dyra" nya jag fått. Värdet är liksom inte materialet, det är att något GJORT något.
LottaLuvin skrev:Hmm.. är det nåt jag inte känner till när det gäller reglerna för remake? 'hänger inte riktigt med på vad som är det läskiga'
Nån som kan förklara hur jag ska tolka 'remake' i det här sammanhanget?
Jag kan bara svara för mig och jag tycker att det blir så fritt. Jag har lättare att göra saker på fysiska tema som tex "grytlappar" eller liknande.
Jag är inte van att remaka, jag har liksom ingen grund att stå på och därför ställer jag höga krav på mig och då fastnar jag redan i "vad ska jag göra?"- stadiet.
ellla skrev:
LottaLuvin skrev:Hmm.. är det nåt jag inte känner till när det gäller reglerna för remake? 'hänger inte riktigt med på vad som är det läskiga'
Nån som kan förklara hur jag ska tolka 'remake' i det här sammanhanget?
Jag kan bara svara för mig och jag tycker att det blir så fritt. Jag har lättare att göra saker på fysiska tema som tex "grytlappar" eller liknande.
Jag är inte van att remaka, jag har liksom ingen grund att stå på och därför ställer jag höga krav på mig och då fastnar jag redan i "vad ska jag göra?"- stadiet.
Ja jag håller med dig, jag är dålig på att återanvända saker överlag och när jag gör det så blir jag sällan nöjd med resultatet själv och blir ganska så frusterad när jag ser andra göra helt fantastiska saker... Så för mig handlar det inte om att det blir "billigare" att återanvända utan att jag inte vet vad jag ska göra. ;)
Men man kan ju ha ett tema plus remake, om man vill. Eller så har man ett tema och så kan folk använda det material de har lust med.. :) jag gillar temat vår men det känns så himla stort... :P
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?