Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Sofie
:lol:
Tur BB börjat ergonomisera sig lite mer.
bumsesmama skrev:
Ketronya skrev:Åh den här tråden fick mig att tänka på det här blogginlägget: http://blogg.mama.nu/kittyjutbring/2013 ... gobarsele/

Snacka om att falla för försäljarknep...
:(
Eller hur? Man blir ju ledsen. Också tror hon att han köpt en ergonomisk sele... Och det är helt sjukt vad de kan ta betalt för sina grejer när det är så kasst...
Ketronya skrev:
bumsesmama skrev:
Ketronya skrev:Åh den här tråden fick mig att tänka på det här blogginlägget: http://blogg.mama.nu/kittyjutbring/2013 ... gobarsele/

Eller hur? Man blir ju ledsen. Också tror hon att han köpt en ergonomisk sele... Och det är helt sjukt vad de kan ta betalt för sina grejer när det är så kasst...
Om hon kan ha selen både på magen & ryggen kan det väl inte vara en sån med ryggplatta? :hmm:

Tänk vilken superbra & fin sele hon kunde ha fått för 1500kr..
bumsesmama skrev:
Ketronya skrev:
bumsesmama skrev:

Om hon kan ha selen både på magen & ryggen kan det väl inte vara en sån med ryggplatta? :hmm:

Tänk vilken superbra & fin sele hon kunde ha fått för 1500kr..
Ingen aning, är inte alls insatt i Babybjörns grejer, man bara ser hur hemskt det ser ut med benen hängandes och dinglandes sådär.

Javisst, så synd att hon inte lade de pengarna på något bra! Det värsta är ju tyvärr att många verkar råka ut för det här, babybjörn är ju nästan alltid dyrast och därför pushar försäljaren i butiken deras sele såklart. Och köparen tror att de köpt det bästa som fanns, det var ju det dyraste och mest kända märket. Och sen beklagar de sig och kan inte begripa hur någon kan bära sitt barn längre än typ tre månader... Jag har stött på flera som "råkat ut" för det...
Av Neva
Sofie skrev::lol:
Tur BB börjat ergonomisera sig lite mer.
Visst är det glädjande! :D

Därför skulle jag vilja att man inte drog alla babybjörn över en kam när man pratar om dem, så som det lätt blir på det här forumet. Det känns som att det vore konstruktivare att rekommendera att man ska välja Babybjörns ergonomiskare selar om någon vill ha babybjörn istället för att bara säga att de är dåliga - för faktum är att väldigt många föräldrar vill ha just babybjörn av någon anledning. Vore det inte bättre att prata om o-ergonomiska selar vs. ergonomiska selar, oavsett vilka märken de är? Det känns så polariserande att sätta märken mot varandra och kan nog få folk att tycka att man mest går något korståg mot ett företag (på andra ställen än på sjalbarn alltså, där det inte är kutym att hata just babybjörn).

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?