Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

tuviluvis skrev:
Carolinah skrev:Fiin! Det har säkert stått i tråden men är det en toddler? Hur stort är barnet? Skulle gärna se en bild utan huva på.
Ja, det är en toddler. Barnet är 16,5 mån, typ 80 cm lång (?)

Ska se ifall jag kan få till någon bild utan huva..
Tack! Var du nöjd m storleken?
Carolinah skrev:
tuviluvis skrev:
Carolinah skrev:Fiin! Det har säkert stått i tråden men är det en toddler? Hur stort är barnet? Skulle gärna se en bild utan huva på.
Ja, det är en toddler. Barnet är 16,5 mån, typ 80 cm lång (?)

Ska se ifall jag kan få till någon bild utan huva..
Tack! Var du nöjd m storleken?
Har bara hunnit prova kort men ja! Jag var rädd att den skulle vara så förstor för N så att han inte kunde sitta i den. Men han sitter bra, han sitter nära kroppen och kan inte kasta sig bakåt som han gör med ergon :roll:
Samtidigt ville jag ju ha en sele där det fanns möjlighet att bär 3,5 åringen i, och när jag provade med T så satt hon jättebra, hon ville inte alls hoppa ner :loving:
Nina & lilla J skrev:Vår Wompat har kommit :vågen: Vi skall prova den i em.
Bild bild bild!!
Jag SKA ha en Wompat men är SÅ osäker på storlek. Bär inte så himla mkt just nu men kan ju bli mer mot vår o sommar. L är bara ca 72-74 cm, drunknar han i en Toddler då? Kanske räcker Medium..
Nej nu jäklar tänker jag beställa en men jag behöver lite smakråd. Vet att jag vill ha de guldbeiga banden (caramel cord) men blir det konstigt om man väljer Northern lights dw? Skär det sig el kan det funka? Bäst skulle kanske lila el blå vara men jag tänker rent praktiskt, vi har flera hundar och det mesta här hemma blir lite håriga, åtm ibland, tänker då att det syns mindre på beige.. Ska man då ta en ljusare regnbåge ist?
Carolinah skrev:Jag SKA ha en Wompat men är SÅ osäker på storlek. Bär inte så himla mkt just nu men kan ju bli mer mot vår o sommar. L är bara ca 72-74 cm, drunknar han i en Toddler då? Kanske räcker Medium..
Jag skulle definitivt ha tagit en medium. Den är ganska stor för vår son som är typ 84 cm, och vi tänker att den borde kunna räcka i några år till. Färgen kan jag inte hjälpa till med tyvärr, vi var tråkiga och tog svarta band :)
Faegis skrev:
Carolinah skrev:Jag SKA ha en Wompat men är SÅ osäker på storlek. Bär inte så himla mkt just nu men kan ju bli mer mot vår o sommar. L är bara ca 72-74 cm, drunknar han i en Toddler då? Kanske räcker Medium..
Jag skulle definitivt ha tagit en medium. Den är ganska stor för vår son som är typ 84 cm, och vi tänker att den borde kunna räcka i några år till. Färgen kan jag inte hjälpa till med tyvärr, vi var tråkiga och tog svarta band :)
Har du nån bild på eran?
Carolinah skrev:
Faegis skrev:
Har du nån bild på eran?
Nej tyvärr inte just nu, men snart har jag framkallat våra foton från semestern i Egypten (där Wompaten var fantastisk att ha med), och kan jag lägga upp en bild.
Faegis skrev:
Carolinah skrev:
Faegis skrev:
Har du nån bild på eran?
Nej tyvärr inte just nu, men snart har jag framkallat våra foton från semestern i Egypten (där Wompaten var fantastisk att ha med), och kan jag lägga upp en bild.
Tror min boba är ca 40 hög o den kunde gärna va högre, funderar därför om m verkligen räcker.
Carolinah skrev:
Faegis skrev:
Carolinah skrev:
Faegis skrev:
Har du nån bild på eran?
Tror min boba är ca 40 hög o den kunde gärna va högre, funderar därför om m verkligen räcker.
Edit: Den var visst 36.
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 18
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?