Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av tweed
gurkan skrev:
ellla skrev:
melon skrev: :lol:
ingen panik - alla på en gång :)
Precis! Och pedagogpriset gååååår till:
elllaaaaa! Din förklaring förstod jag på en gång!

Tack alla för hjälpen!
:Hahaa: Bra betyg till de två slöjdlärarna :roll:
Av mly
kvarnkvik skrev:
gurkan skrev:
ellla skrev:

Tack alla för hjälpen!
:Hahaa:
Användarens profilbild
Av ellla
gurkan skrev:
ellla skrev:

Tack alla för hjälpen!
jag tog ju längst tid på mig med :)
Användarens profilbild
Av ellla
mly skrev:
kvarnkvik skrev:
gurkan skrev:
ellla skrev:

Tack alla för hjälpen!
trösta er med att jag har viccat som (församlings)pedagog i flera år samt är inskriven på pedagogikkurser nu :) (läser kan jag inte säga att jag gör. Vi är bara sjuka hela tiden...)
kvarnkvik skrev:
Grönöga skrev:
kvarnkvik skrev:Hundkräket har gjort det igen :hopmad: Bitit sönder den tredje fuskollen/balaclavan :evil:
:hopmad: :evil: Men nej!
Helt hopplös
Ja det låter så :( Fy vad trist! Vår hund gjorde ett par sådana där grejor också - men då var hon valp och är väl typ förlåten nu.. Fattar att det är frustrerande när det handlar om en så gammal hund :x :heart:
Användarens profilbild
Av ellla
Grönöga skrev:
kvarnkvik skrev:
Grönöga skrev:
kvarnkvik skrev:Hundkräket har gjort det igen :hopmad: Bitit sönder den tredje fuskollen/balaclavan :evil:
Helt hopplös
Ja det låter så :( Fy vad trist! Vår hund gjorde ett par sådana där grejor också - men då var hon valp och är väl typ förlåten nu.. Fattar att det är frustrerande när det handlar om en så gammal hund :x :heart:
Äter den bara sånna?
Elsa var lite konstig kring sina första löp och ville städa. Då kunde man inte lägga använda underkläder på golvet. Och om man var hemma hos andra blev det ibland pinsamma situationer....
Men senaste åren har hon skött sig bra.
Användarens profilbild
Av tweed
Grönöga skrev:
kvarnkvik skrev:
Grönöga skrev:
Helt hopplös
Han är 1,5 och det här är inte det enda han äter. Fleecefiltar, badlakan, trosor, raggsockor och vanliga strumpor har han betat sig igenom hittills :|
Användarens profilbild
Av ellla
ellla skrev:
Grönöga skrev:
kvarnkvik skrev:
Grönöga skrev:
Helt hopplös
Äter den bara sånna?
Elsa var lite konstig kring sina första löp och ville städa. Då kunde man inte lägga använda underkläder på golvet. Och om man var hemma hos andra blev det ibland pinsamma situationer....
Men senaste åren har hon skött sig bra.
Och vi har några halsvärmare över här eftersom Arvid vägrar ha saker på halsen om det behövs lite extra tuggsaker åt hunden :)
Användarens profilbild
Av ellla
kvarnkvik skrev:
Grönöga skrev:
kvarnkvik skrev:
Grönöga skrev:
Helt hopplös
Han är 1,5 och det här är inte det enda han äter. Fleecefiltar, badlakan, trosor, raggsockor och vanliga strumpor har han betat sig igenom hittills :|
Slyngel-åldern väl?
Fy så jobbigt!

Jag har en kompis vars hund åt mängder av barnsockor. de blev stammisar hos veterinären...
En gång kom de dit och hunden spydde upp en annan strumpa än den matte såg att den svalde :roll:
Användarens profilbild
Av tweed
ellla skrev:
kvarnkvik skrev:
Grönöga skrev:
kvarnkvik skrev:
Grönöga skrev:
Helt hopplös
Slyngel-åldern väl?
Fy så jobbigt!

Jag har en kompis vars hund åt mängder av barnsockor. de blev stammisar hos veterinären...
En gång kom de dit och hunden spydde upp en annan strumpa än den matte såg att den svalde :roll:
Här har han klarat sig hittills. Det är makens hund i allra högsta grad och jag avskyr honom, så börjar han kosta veterinärräkningar också så vet jag inte vad jag gör :roll:
Han har redan gjort veterinärkarriär genom att hoppa ner från en kökssoffa och bryta foten, men då var han ju fortfarande liten och söt :roll:
  • 1
  • 149
  • 150
  • 151
  • 152
  • 153
  • 219
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?