Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Fryle
Fryle skrev:Om denna översätts till svenska vill jag ha den:
Bild
Jag trodde jag beställde den från bibblan, men när jag skulle hämta den visade det sig vara denna istället:
Bild
Väldigt inspirerande! Synd att den är på engelska, med inch och sånt...
Användarens profilbild
Av SaraLj
Fryle skrev:
Fryle skrev:Om denna översätts till svenska vill jag ha den:
Bild
Jag trodde jag beställde den från bibblan, men när jag skulle hämta den visade det sig vara denna istället:
Bild
Väldigt inspirerande! Synd att den är på engelska, med inch och sånt...
Jag har precis lånat den under boken på biblan. Inspirerad! :D
Användarens profilbild
Av Maddemoa
Jag är klar :vågen: :app:
Lyckades med konsttycket att tappa bort/ slänga hyskorna som jag köpte. Har letat överallt men de finns bara inte :hmm: Kört runt i alla tänkbara affärer i närheten som kanske kunde ha men inte då :? Så övernattade dottern i Bromölla i natt och när jag hämtade henne passade jag på att smita in i en tygaffär och han hade vita bomullsband med hyskor på :vågen: Köpte en liten bit och så hem och sprätta bort tyget och sedan sy fast på koftan.

Har inte någon bild ännu dock. Vill fota ute i dagsljus men här blåser det nästan storm och snöar idag :( Hoppas på bättre väder i morgon.
Användarens profilbild
Av Grönöga
Maddemoa skrev:Jag är klar :vågen: :app:
Lyckades med konsttycket att tappa bort/ slänga hyskorna som jag köpte. Har letat överallt men de finns bara inte :hmm: Kört runt i alla tänkbara affärer i närheten som kanske kunde ha men inte då :? Så övernattade dottern i Bromölla i natt och när jag hämtade henne passade jag på att smita in i en tygaffär och han hade vita bomullsband med hyskor på :vågen: Köpte en liten bit och så hem och sprätta bort tyget och sedan sy fast på koftan.

Har inte någon bild ännu dock. Vill fota ute i dagsljus men här blåser det nästan storm och snöar idag :( Hoppas på bättre väder i morgon.
Vad härligt! Ser fram emot bild! :vågen:

Och tar gärna en närbild på hur det ser ut med hyskorna, insåg igår att det nog får bli en sådan lösning på min kofta också då jag nu stickat nästan halva och helt glömt det här med knapphål. Varit för fokuserad på att få strukturen att funka och gå jämt ut med raglan... :fnissa:
Användarens profilbild
Av Grönöga
Maddemoa skrev:
Grönöga skrev::love: :love: Ursnygg!
Har tagit närbild på hyskorna också om du vill se sedan. Får se om jag hinner få upp den i bloggen ikväll...
Ja det vill jag gärna se :mrgreen:
  • 1
  • 32
  • 33
  • 34
  • 35
  • 36
  • 43
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?