Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Mosan
Fick tips från Marias garn att jag kunde använda rauma finull för att få ner priset lite men den finns inte i Sthlm utan då måste jag beställa på nätet. Eller kampes tvåttrådiga.
Användarens profilbild
Av Fryle
Ponyo skrev:Fryle - jag är nog i Malmö nästa fredag om du har tid/lust med en orkney-fika?
Låter utmärkt! :vågen: Jag har lite planer på Symässan-besök men vi kan väl kolla våra tider? (Och min Orkney existerar ännu bara i tankevärrlden :wink: .)
Av Ponyo
Fryle skrev:
Ponyo skrev:Fryle - jag är nog i Malmö nästa fredag om du har tid/lust med en orkney-fika?
Låter utmärkt! :vågen: Jag har lite planer på Symässan-besök men vi kan väl kolla våra tider? (Och min Orkney existerar ännu bara i tankevärrlden :wink: .)
Ah, är det symässa där nere då? :hmm: :app:
Då får du klämma lite på min. ;)
Användarens profilbild
Av Mosan
:hide: Beställer nog från England eller Tyskland det blir 20 kr billigare per nystan. :app:
Av Ponyo
Mosan skrev::hide: Beställer nog från England eller Tyskland det blir 20 kr billigare per nystan. :app:
Gör det :tumup:
Användarens profilbild
Av Grönöga
Tassar mest för att titta på. :love: Men det verkar som om jag råkar ha väldigt många restgarner i rätt tjocklek ändå :roll:
Av gurkan
Ponyo skrev:
Fryle skrev:
Jag tjuvkikar på era fina koftor. Tack för tips om symässa! :D
Användarens profilbild
Av Fryle
Ponyo skrev:
Fryle skrev:
Vi hörs av om tider o platser som kan passa. :tumup:

Och för intresserade, Symässan:
http://symassan.wordpress.com/

http://www.sjalbarn.se/forum/viewtopic.php?f=5&t=218246
Av Ponyo
Mosan skrev::hide: Beställer nog från England eller Tyskland det blir 20 kr billigare per nystan. :app:
Köp inte mineral och ginger. För ginger kommer jag inte använda i andra projekt. Och Mineral används det bara lite på ärmen av.
Så dem kan du få av mig.
Användarens profilbild
Av Mosan
Ponyo skrev:
Köp inte mineral och ginger. För ginger kommer jag inte använda i andra projekt. Och Mineral används det bara lite på ärmen av.
Så dem kan du få av mig.
:vågen:
Användarens profilbild
Av Juliusdotter
Mosan skrev:Fick tips från Marias garn att jag kunde använda rauma finull för att få ner priset lite men den finns inte i Sthlm utan då måste jag beställa på nätet. Eller kampes tvåttrådiga.
Min LYS har rauma finull men här räknas kanske inte som Sthlm (trots rätt län).

Såg vist att du finner en annan lösning
Användarens profilbild
Av melon
Grönöga skrev:Kan man köpa mönstret i Sverige :hmm:
Jadå, det är från Rowan nr 52. Jag skulle tro att alla Rowans återförsäljare har den.
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 47
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?