Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Helena
Jag gjorde tibetanen och så var Miles trött och hade händerna inne i sjalen när jag knöt. Efter ett tag så åkte tyget upp över rumpan och då var det lite läskigt, eftersom han hade haft armarna inne i tyget, så hade han nu plötsligt bara tyg i knävecken och runt nacken.

Jag som trodde att jag stoppade in tyget ordentligt under rumpan, men det gjorde jag väl inte. Tur att det inte var i något offentligt sammanhang.
Inte för att det direkt händer något, han kan ju klamra sig fast, men det tar ju lite tid att pilla upp tibetanen.
Användarens profilbild
Av Anso
Usch, det lät ruggigt! Tur att det gick bra i alla fall.

Det är det jag tycker är så lurigt med ryggsäcksknytningarna så för mig känns det bättre med omslutet på ryggen också.
Användarens profilbild
Av Tiz
Oj! :shock: Själv får jag aldrig till tibetanen utan det blir så där direkt. dessutom har jag en vilding på ryggen. Säkrast är selen men omslutet går en stund. Förstår att du blev skärrad.. :?
Användarens profilbild
Av Mia
Det har hänt oss med.. När jag burit dem utan byxor.. Bättre att ha byxor på så att det inte glider så lärde jag mig..
Användarens profilbild
Av Sara med alla barnen
Läskigt! :? Nån gång när jag knöt lyckades jag inte alls få till "påsen" under rumpan, utan sjalen var helt omöjlig (och jätteirriterande) och bara hoppade upp... det slutade med att jag knöt på magen ist. Det kan kännas som rumpan ska glida ur när Gabriel spännär kroppen/rätar ut sig.
Användarens profilbild
Av mojsan
Mia skrev:Det har hänt oss med.. När jag burit dem utan byxor.. Bättre att ha byxor på så att det inte glider så lärde jag mig..
Mmm... fast inte typ vindtygsbyxor, då glider bella ner. Men jeans eller mysmyxor funkar prima båda två!
Användarens profilbild
Av Ezereht
Det var det där problemet jag också fick med ryggknyten. Så jag gav upp :cry:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?