Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Mosan
Behöver jag alla färgerna på en gång? Tänker om jag delar upp inköpen så funkar det nog.
Användarens profilbild
Av melon
Mosan skrev:Behöver jag alla färgerna på en gång? Tänker om jag delar upp inköpen så funkar det nog.
Du börjar med färg A och B och fortsätter sedan i bokstavsordning. Jag har använt alla utom det gula nu tror jag.
Användarens profilbild
Av SaraLj
melon skrev:
SaraLj skrev:Ska också ta kort på min schlagertröja..... Är i valet och kvalet, ska jag dela för armhålorna eller ska jag bara sticka in en markeringstråd och klippa där också.... Någon som har en åsikt?
Jag tänkte avmaska för ärmhålet och sedan sticka en steek mellan styckena.
Så gör jag nog också.... Det har jag gjort någon annan gång kom jag på när du skrev det... :-D
Av Ponyo
Sen undrar jag över sista färgen (Mineral 181). För jag kan inte hitta den någonstans i diagrammet :hmm:
Av Ponyo
Mosan skrev:Behöver jag alla färgerna på en gång? Tänker om jag delar upp inköpen så funkar det nog.
Det är nog svårt.

Du skulle kunna få någon färg av mig.
Du skulle även kunna ta bort minst två (M och K) och använda A där med.
B och F är fasligt lika.
Användarens profilbild
Av melon
Ponyo skrev:Sen undrar jag över sista färgen (Mineral 181). För jag kan inte hitta den någonstans i diagrammet :hmm:
Johodå, den finns med på ärmarna varv 20-29, 51-53 och 88-100.
Användarens profilbild
Av Fryle
melon skrev:Åh vad den är rolig att sticka :vågen: :vågen: :vågen:
Nu stickar jag med tre färger och ska strax dela av för ärmhål. Igår fick koftan följa med på tåget till Stockholm och tillbaka, trefärgsvarven går långsamt så jag hann inte så värst mycket även om jag hade lång tid på mig.
Jösses! :urule:
Av Ponyo
melon skrev:
Ponyo skrev:Sen undrar jag över sista färgen (Mineral 181). För jag kan inte hitta den någonstans i diagrammet :hmm:
Johodå, den finns med på ärmarna varv 20-29, 51-53 och 88-100.
Aha! Dem har jag ju inte färglagt diagrammet på :tumup:
Användarens profilbild
Av Fryle
Ponyo skrev:Den är verkligen helrolig att sticka. Än så länge ser jag bara fram emot att få sticka resten.
Himla fint! :vågen:
Användarens profilbild
Av glis
Nu har jag beställt de sista färgerna från Garnkorgen. Det blev tre blå till, hoppas bara att ingen av dem är för lik en jag köpte men inte hittar namnet på... Jaja, jag fick byta färg på LYS om det behövdes. Jag tar inte med mig stickningen till Sälen i alla fall, dit får Melongarnet och halsduken följa med istället. Och sländan med merino...
Användarens profilbild
Av Asia
:love: villnågon sticka åt mig mot betalning?
Användarens profilbild
Av SaraLj
Mosan skrev:
melon skrev:
Mosan skrev:

Bild
Nu stickar jag med tre färger och ska strax dela av för ärmhål. Igår fick koftan följa med på tåget till Stockholm och tillbaka, trefärgsvarven går långsamt så jag hann inte så värst mycket även om jag hade lång tid på mig.
Shit pommes frites vad fint!
Vad sugen jag blir!
Hur många nystan går det åt egentligen?
14 va :hmm:
Ja det fick jag det också till nu. 1200 riksdaler och jag som precis köpt ny IPhone. :intetitta:
Eller så kan man göra som jag och sticka en av restgarn.... ...men lika fint blir det inte, men väldigt färgrant och tillfredställelsen av att göra något av garn som bara ligger är mycket trevlig...
Av Ponyo
SaraLj skrev:
Mosan skrev:
melon skrev:
Mosan skrev:

Bild
Shit pommes frites vad fint!
Vad sugen jag blir!
Hur många nystan går det åt egentligen?
14 va :hmm:
Ja det fick jag det också till nu. 1200 riksdaler och jag som precis köpt ny IPhone. :intetitta:
Eller så kan man göra som jag och sticka en av restgarn.... ...men lika fint blir det inte, men väldigt färgrant och tillfredställelsen av att göra något av garn som bara ligger är mycket trevlig...
:kamera:
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 47
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?