- tis mar 05, 2013 10:36
ellla skrev:Jag handlade faktiskt lite häromdagen, Idun behövde en fuskpolo och jag hittade ett garn som matchade till overallen, onödigt men kändes faktiskt bra. Det mesta garnet som finns här hemma har jag inte köpt själv, fått av mamma som hon skulle stickat till mig i när jag va liten, mest akryl men det fungerar ju bra till koftor till I som klabbar ner sig på allt och behöver byta två gånger om dagen så lite sådant hade jag tänkt sticka ett tag framöver.mly skrev:Jag försöker göra av med mer än jag köper i alla fallellla skrev:Det är mitt med, och för rörigt, jobbar på att göra åt garn nu, men jag tänker inte inventera, då skulle jag få ångest.mly skrev:Jag måste nog. Jag har insett att mitt garnförråd är för stort. Och jag måste rensa och sortera och göra klart saker... Hoppas att det kommer en massa städmani snartellla skrev: Halvfärdiga strumpor finns det här med... Och annat halvklart. Jag ska räkna lite på mina ufon nån gång när jag vågar....Det vågar inte jag, har 4 par strumpor där det är börjat på andra strumpan iaf och ena ärmen på min vita uppifrån å ner tröja kvar, det borde ju gå att fixa rätt fort tycker jag.Det gjorde det då jag väntade Arvid i alla fall
Senaste gångerna jag varit in i min LYS eller för den delen garnaffären i närmaste större stad har jag inte hittat nåt jag gillar. Eller det jag gillat (tex visjögarn) har jag redan hemma