Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Ponyo
SaraLj skrev:
Dorotea skrev:
Ponyo skrev:Rättelsediagram:
http://www.knitrowan.com/files/addendum ... Orkney.pdf
Oj, oj, oj :lol:
Det var värst... men jag gör väl ett försök. 8) VÄLDIGT fri tolkning blir det nog.
Jag gör nog också en VÄLDIGT :D fri tolkning då jag efter lite velande bestämt mig för att det blir ett bra projekt för att bli av med lite restgarn.... Börjar leta garn i morgon....
Ja, DET var ju smart.
Speciellt, om man till skillnad från mig, har en massa roliga färger.
Skulle jag sticka på restgarner så skulle min bli i olika nyanser av svart och vitt. Ok, kan nog slänga in en och annan grå, blå och röd också. Men där tar variationen slut.
Användarens profilbild
Av melon
Vad kul att vi är så många :app: En knitalong har inga regler tycker jag, inspireras av mönster, färger, andra i tråden och gläds åt att se allas progression :loving:
Användarens profilbild
Av SaraLj
Nu är jag igång, har valt garn och tror att jag har bestämt vilket garn som ska vara på vilket ställe också, men är inte helt säker....
Och så har jag stickat mudden.... (stickar också runt, får se om jag gör en kofta eller om jag låter den vara som den är....)
Av Ponyo
SaraLj skrev:Nu är jag igång, har valt garn och tror att jag har bestämt vilket garn som ska vara på vilket ställe också, men är inte helt säker....
Och så har jag stickat mudden.... (stickar också runt, får se om jag gör en kofta eller om jag låter den vara som den är....)
Jag ska försöka färglägga diagrammet under dagen. Och om jag gör det, då är det fasligt lätt att byta färger. Då kan du få ett testdiagram du med. Om du berättar vilka färger sigill byta ut, till vilka.
Användarens profilbild
Av ellla
Den är fin. Men tackolov inte riktigt mina färger :)
Och jag behöver sticka bort lite garn jag har hemma först. Några kubikmeter sådär :roll:
Användarens profilbild
Av SaraLj
Ponyo skrev:
SaraLj skrev:Nu är jag igång, har valt garn och tror att jag har bestämt vilket garn som ska vara på vilket ställe också, men är inte helt säker....
Jag ska försöka färglägga diagrammet under dagen. Och om jag gör det, då är det fasligt lätt att byta färger. Då kan du få ett testdiagram du med. Om du berättar vilka färger sigill byta ut, till vilka.
men jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva mina färger...
Av Ponyo
SaraLj skrev:
Ponyo skrev:
men jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva mina färger...
Foto är det bästa :tumup:
Användarens profilbild
Av Fryle
ellla skrev:Den är fin. Men tackolov inte riktigt mina färger :)
Och jag behöver sticka bort lite garn jag har hemma först. Några kubikmeter sådär :roll:
Men om jag virkar en så tänkte jag använda mig av de garner jag har hemma, tex har jag massor av tvåtrådigt ullgarn, kan nog hitta 13 nyanser där. Nu drar ju virkning mer garn än stickning, men hur mycket av varje färg behövs till en i st L?
Användarens profilbild
Av Fryle
Fryle skrev:
ellla skrev:Den är fin. Men tackolov inte riktigt mina färger :)
Men om jag virkar en så tänkte jag använda mig av de garner jag har hemma, tex har jag massor av tvåtrådigt ullgarn, kan nog hitta 13 nyanser där. Nu drar ju virkning mer garn än stickning, men hur mycket av varje färg behövs till en i st L?
Två nystan av kamelen och ett vardera av de andra tycks det. Och nystanen är på 50g?
Av Ponyo
Ja, puh! Vilket jobb!
(alltså, jag gjorde det främst åt mig själv. Ändringarna till glis tog högst en kvart)
Användarens profilbild
Av glis
Ponyo skrev:Ja, puh! Vilket jobb!
(alltså, jag gjorde det främst åt mig själv. Ändringarna till glis tog högst en kvart)
1000 tack, vad fint det blev!!! Gulle dig. Åh, nu skall jag fundera...
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 47
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?