Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

CAKirre skrev:
kvarnkvik skrev:Vi har vänner som ska få barn när som helst och jag skulle vilja sticka en liten bebiskofta. Jag tänkte nog vänta tills den har tittat ut och då kanske jag gör den lite könsoneutral :lol: men jag vill gärna ha tips på modeller så att jag kan komma igång snabbt. Gärna några med lite spetsmönster, men också andra. Gärna så lite montering som möjligt :mrgreen:
Åh! Jag har själv varit i samma funderingar och beslutade mig till sist för Beyond Puerperium och blev väldigt nöjd med den! Ingen montering. :tumup:
Vill man göra så den passar till en nyfödd så finns det mönstret gratis Puerperium Cardigan.
Den till nyfödd ville jag göra till min systers bebis.
Användarens profilbild
Av ellla
CAKirre skrev:
kvarnkvik skrev:Vi har vänner som ska få barn när som helst och jag skulle vilja sticka en liten bebiskofta. Jag tänkte nog vänta tills den har tittat ut och då kanske jag gör den lite könsoneutral :lol: men jag vill gärna ha tips på modeller så att jag kan komma igång snabbt. Gärna några med lite spetsmönster, men också andra. Gärna så lite montering som möjligt :mrgreen:
Åh! Jag har själv varit i samma funderingar och beslutade mig till sist för Beyond Puerperium och blev väldigt nöjd med den! Ingen montering. :tumup:
Vill man göra så den passar till en nyfödd så finns det mönstret gratis Puerperium Cardigan.
Vilken söt!
Användarens profilbild
Av tweed
Jag spånar vidare på kommande projekt :think:
Jag har mörkt petrolfärgat kaunigarn här hemma som skulle blivit en dropskofta, men den har jag gett upp och froggat. Jag har två nystan à 525m och skulle väl behöva komplettera med något. Jag har ett nystan effektgarn i färgen nedan, men jag tyckte att det var partier i det som inte stämde alls med vare sig resten av nystanet eller bottenfärgen, så jag skulle behöva något annat och gärna tips på mönster på tröja eller kofta med något mönstrat parti.

Bild
Färgen på garnet:
Bild
Användarens profilbild
Av tweed
Hmm, nu startade jag upp en dropskofta igen :roll:
Den här:Bild
Fast jag tänker mig inte att sticka oket i så många färger, vi får väl se vad det blir av det :lol:

Jag saknar förresten en sticka i strl 3,5 i knitpro, är det någon som har en ensam sticka och vill hjälpa mig att komplettera? Jag kan köpa eller byta med något.
Senast redigerad av tweed den lör mar 02, 2013 16:06, redigerad totalt 1 gånger.
Av gurkan
I'm back. 8)

Bild

Eget recept. Och så lärde jag mig virka också. Jag lär mig mycket när jag blir förbannad. :lol:
Användarens profilbild
Av Fryle
gurkan skrev:I'm back. 8)

Eget recept. Och så lärde jag mig virka också. Jag lär mig mycket när jag blir förbannad. :lol:
Snygg! :vågen:
Användarens profilbild
Av MuuM
ellla skrev:jag längtar efter nya uppdateringen till montego... Det är alldeles för sällan med varannan vecka...
:iagree:
Användarens profilbild
Av KaIi
Kaffemoster skrev:
Trulsamin skrev:Fick klart mina Hat heel socks

Bild
Snygga!
(tog bort bilden eftersom den redan citerats några ggr)

Är hälen skön också? Eller känns ökningarna?
Underbart fina färger! :love:
Vill också ha, när jag är klar med allt annat... :|
  • 1
  • 141
  • 142
  • 143
  • 144
  • 145
  • 219
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?