Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

ellla skrev:Jag har både skickat och fått idag!

Ett superfint paket från fulfot hittade jag i min brevlåda! Innehållet var så fint att jag var tvungen att gråta en smula. Precis rätt till mig! Tacktacktack fina du!!!!
Vad glad jag blir att du blev glad och att du tyckte att det passade. Enjoy! Det är du värd! :heart:
annelithor ej skickat fått
Ellasario ej skickat ej fått
ellla ej skickat ej fått
Fulfot Skickat ej fått
HPe skickat ej fått
Lewellyn ej skickat ej fått
Kesti ej skickat ej fått
noranora skickat ej fått
Sara skickat fått
Smultronbarn ej skickat ej fått
Snurrfian ej skickat ej fått

Glömde visst fylla i att jag skickat :)
annelithor ej skickat fått
Ellasario ej skickat ej fått
ellla ej skickat ej fått
Fulfot Skickat ej fått
HPe skickat ej fått
Lewellyn ej skickat ej fått
Kesti ej skickat ej fått
noranora skickat ej fått
Sara skickat fått
Smultronbarn ej skickat ej fått
Snurrfian skickat ej fått

Nu har jag skickat men inte fick jag med något kort och förklaring... :whut: :oops: Så mitt stackars offer, ;) Det stora är en axelvärmare, boken hoppas jag du tycker om och det goda hoppas jag oxå är gott... :D
noranora skrev:En liten tjuvtitt på mitt paket:
Bild
Det här fina paketet var till mig :vågen: . Tack snälla noranora! Jättegod choklad och boken ser jag fram emot, pysslet kommer garanterat till användning och var jttefint!

Själv är jag lite sen med skickandet, har haft materialproblem :-( . Men bok och godsak är klart och strax pysslet med.
Jag ska pyssla klart i helgen, och skickar i början på nästa vecka! Förlåt dröjsmålet, inte haft ork att gör klart på vardagkvällarna nu. Stoppar i nån extra godsak till min mottagare tror jag. 8)
noranora skrev:
ellla skrev:Nu har brevbäraren tagit med sig paketet från lådan med. Verkar som att han bara gör det på tisdagar och torsdagar? Helmysko!
Men vad märkligt! Men bättre sent än att han aldrig tog med det :tumup:
Det är ju märkligt att vi får post varje dag, men han bara tar post två dagar... Jag är inte van vid lantbrevbärare än...
ellla skrev:
noranora skrev:
ellla skrev:Nu har brevbäraren tagit med sig paketet från lådan med. Verkar som att han bara gör det på tisdagar och torsdagar? Helmysko!
Det är ju märkligt att vi får post varje dag, men han bara tar post två dagar... Jag är inte van vid lantbrevbärare än...
Verkligen. Man tycker att det borde väl vara enkelt att tömma när man ändå är där?
noranora skrev:
ellla skrev:
noranora skrev:
Verkligen. Man tycker att det borde väl vara enkelt att tömma när man ändå är där?
Ja.
Jag får lämna paketen på affären istället. Där hämtar han varje dag :roll:
ellla skrev:
noranora skrev:
Förr hade vi en grön plastklämma där det stod TiTo på (och versen "Skriv en rad, gör någon glad, ett brev betyder så mycket"). Med den klämman skulle man fästa utgående post och brevbäraren var bara skyldig att hämta tisdagar och torsdagar, dvs om det inte fanns post till oss de andra dagarna körde han inte in på vår väg. Men om han ändå lämnade post tog han med sig eventuell utgående post. Hur det funkar nu vet jag inte. Vi hänger ut brev i en påse oavsett dag och han tar det med sig. Men vi kan inte längre lägga ofrankerade brev och pengar, eftersom han inte längre säljer frimärken, så bara frankerade försändelser hämtas.
Fryle skrev:
ellla skrev:
noranora skrev:
Förr hade vi en grön plastklämma där det stod TiTo på (och versen "Skriv en rad, gör någon glad, ett brev betyder så mycket"). Med den klämman skulle man fästa utgående post och brevbäraren var bara skyldig att hämta tisdagar och torsdagar, dvs om det inte fanns post till oss de andra dagarna körde han inte in på vår väg. Men om han ändå lämnade post tog han med sig eventuell utgående post. Hur det funkar nu vet jag inte. Vi hänger ut brev i en påse oavsett dag och han tar det med sig. Men vi kan inte längre lägga ofrankerade brev och pengar, eftersom han inte längre säljer frimärken, så bara frankerade försändelser hämtas.
Då är ju säkert så här med :) vi har ju bara 200m till affären och jag har alltid behövt köpa frimärken så då har jag lämnat där. Nu hade jag frimärken och var lat ;)
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 12
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?